AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
Zaterdag Chateau festivall, anderen die gaan?

aanwezig op awakenings festival

Weekend defqon staat weer in de planning!

-Intents Festival Day 1. misschien ook nog naar day 2

-Hardshore zeker aanwezig, dikke line-up voor weinig geld en daarbij is het maar 10 min fietsen :D http://partyflock.nl/party/248502:Hardshore.html

-Defqon weekend.

-Wish. Wel een kaartje voor maar weet niet zeker of ik ga, wel veel goede dingen over vorigjaar gehoord.. (iemand vorigjaar geweest?)

-Decibel Outdoor. Nog niet zeker.. ???

-Q-base. Beste feest tot nu toe. :lick:

Dat waren ze zo'n beetje :D

Hoe komen jullie gasten aan de goede hardstyle feesten/ ik zoek nog voor dit jaar in amsterdam en omstreken.

Free festival almere zaterdag/zondag dit jaar is nu al een feit trouwens.

- Defqon: Zaterdag
- Decibel: Zaterdag

Nog mensen die hun Emporium kaartje voor een dbb-bodemprijsje weg doen? :D :o

Aanwezig op the Qontinent !

En partyflock? Gasten op pf zijn vaak te vertrouwen.

Partyflock zit daar nog wel wat boven. Laagst wat ik daar zag was tot nu toe €35,- Hoe zit het met de veiligheid van een e-ticket kopen? De kans dat ze dat zelfde ticket meerdere keren verkopen, en je dus de kans hebt niet meer binnen te komen?

Partyflock zit daar nog wel wat boven. Laagst wat ik daar zag was tot nu toe €35,- Hoe zit het met de veiligheid van een e-ticket kopen? De kans dat ze dat zelfde ticket meerdere keren verkopen, en je dus de kans hebt niet meer binnen te komen?

Ik zou altijd vragen om een kopie van een ID kaart bij een E ticket.

Ik zou altijd vragen om een kopie van een ID kaart bij een E ticket.

Wat kun je daar precies mee dan? Dan weet je alleen wie waarschijnlijk de gene is die je genaaid heeft. Liefst haal ik gewoon ticket op bij iemand in de buurt :) Ben benieuwd wat de kaarten morgen gaan kosten :rolleyes:

Wat kun je daar precies mee dan? Dan weet je alleen wie waarschijnlijk de gene is die je genaaid heeft. Liefst haal ik gewoon ticket op bij iemand in de buurt :) Ben benieuwd wat de kaarten morgen gaan kosten :rolleyes:

Hahaha snap dat eerlijk gezegd ook niet helemaal. Maar dat is gebruikelijk.
Als die gene je naait, kan je hem altijd een paar tikke gaan verkopen. :D

Terug
Naar boven