AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Dat zal idd mede door de hitte komen. Zo belangrijk om even af en toe frisse lucht te scheppen.. En vochtgehalte weer op peil te brengen natuurlijk.

Ook een paar neer zien vallen (waaronder een dorpsgenootje) door epilepsie.
Schijnbaar duurde de stroboscopen-show veel te lang. Heb daardoor het laatste uur niet meer meegemaakt omdat ik hulp verleende.
Uiteindelijk kwam hij wel bij.. Nog steeds zo vaag als een kanarie, had natuurlijk ook veel te veel drugs gehad.

Dat trillen is fucking scary man..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.622
Dat zal idd mede door de hitte komen. Zo belangrijk om even af en toe frisse lucht te scheppen.. En vochtgehalte weer op peil te brengen natuurlijk.

+1.. een OD is zelden de oorzaak van (f)out gaan. Oververhitting + uitdroging daarentegen.. Altijd even momentjes inlassen van rust/verkoeling en wat te drinken (geen alcohol lol)

Superbash was idd echt een mooi feestje! Jammer dat het zo'n sauna was. Na 2en werd het gelukkig al rustiger en ben achterin gaan staan, waar het qua temperatuur echt 10x beter aangenamer was. :)

Superbash was idd echt een mooi feestje! Jammer dat het zo'n sauna was. Na 2en werd het gelukkig al rustiger en ben achterin gaan staan, waar het qua temperatuur echt 10x beter aangenamer was. :)

Vond D-Block & S-te-Fan lekker draaien. Veel oude platen die ik echt al te lang niet meer had gehoord :D
En het setje van Adaro was weer dikke prima.

Helaas mijn loudness kaartje moeten verkopen :(

Bij Loudness zie ik altijd alleen maar 18 jarige huppelkutjes (of nog jonger) letterlijk springen op hun plaats. En teveel rare bassfaces, vooral bij dudes :o

Wanneer is loudness?

Morgen is ook vive la frenchcore[emoji57]

Nog nooit geweest bij frenchcore.
Staan wel zieke namen tussen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.640
Hahaha GPRO gaat graag naar harde feestjes, maar eigenlijk gaat hij nooit want alles is kut :D

Terug
Naar boven