Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
:( Wat is er mis met houseeeee? Ik vind hardstyle maar niks.

Vind ik ook niks :o
Techno pur sang, niets meer en niets minder.
Al vermaak ik me ook wel prima op een dagje hardcore, hardhouse ouwe stijl, of de wat hardere house die niet zoveel breaks bevat.

Waarom sunrise en tomorrowland nog niet op de lijst? Zijn toch vrij grote festivals.

Sunrise nog nooit van gehoord. Maar geloof dat aantal mensen dat daar heen gaat niet echt vertegenwoordigd is hier.

Is pas sinds dit jaar, en de lineup liegt er niet om. Ik weet sws dat er 4-5 dbbers gaan dus hij past prima thuis in het lijstje ;)

Zijn er ook DBB'ers in belgië die op festivals gaan werken via radarwerk? kan tijdens het festival zelf of met opbouw tegen vergoeding en met toegang tot het festival. Als je je met een grote groep registreert heb je meer kans dat je gekozen wordt dacht ik.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 23:57 ----------

Is pas sinds dit jaar, en de lineup liegt er niet om. Ik weet sws dat er 4-5 dbbers gaan dus hij past prima thuis in het lijstje ;)

I can confirm.
Aanwezig, ticket is al binnen.
Melonz is ook in 4 meet

Laatst bewerkt:
Zal ik zo even erbij zetten :)
Jammer dat Sunrise zelfde weekend is als AwakeFest.

Laatst bewerkt:
Alles weer updated geloof ik.

Toch maar besloten om niet naar Click te gaan ivm weersvoorspelling (Bft 4/5 aan zee bij 13 graden). Dus Free Your Mind it is, lekker dagje zandhappen weer :cool:

Nog mensen die 8/9 juni naar Open Air in Amsterdam gaan? Ik ga misschien de zondag.

Je kan The Qontinent update want kaartjes zijn al even te koop ;)
Ik ben ook op paar festivals aanwezig maar denk niet in voor meet, ben niet zo'n beer.

Je kan The Qontinent update want kaartjes zijn al even te koop ;)
Ik ben ook op paar festivals aanwezig maar denk niet in voor meet, ben niet zo'n beer.

Je hoeft geen beer te zijn voor een meet ;) Genoeg ecto's volgens mij en het gaat om de gezelligheid niet om hoe smal of breed je bent ;)

Graspop = aanwezig

Wie gaat er trouwens naar balaton sound festival in Hongarije aankomende zomer?

Kaartjes Dancevalley zijn binnen!!
Zet mij maar op de lijst

Nog mensen naar FYM of ben ik de enige hier? :p

Ik ben er ook :)

Terug
Naar boven