XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Intents ja? Dan moet je wel bijna verplicht het hele feest campen bij de early

hakken en zagen met bassD en mentale theo

partyraiser tent, radical tent, en zodra ik geil wordt van de G even een rondje lopen door de main voor al de 16 jarige chikies

Geen idee... Ga er gratis heen en gratis feestjes sla ik niet af :o

Oh da's niet verkeerd. Ben er volgens mij 2.5 jaar geleden geweest, muziek was prima. Wel bijna het hele feest bij de early gestaan

Mental Theo draaide daar wel echt baas. Fok smooth overgangen, hij zei letterlijk door de microfoon: heb deze track nog opgezocht, maar kon hem nergens harder vinden :p

partyraiser tent, radical tent, en zodra ik geil wordt van de G even een rondje lopen door de main voor al de 16 jarige chikies

:P

• Like
Waarderingen: LM
Mensen die al naar Sziget zijn geweest? Lijkt mij ook wel keer nice, nog ff 1 jaar gek doen nu het nog kan :D

zondag al geregistreerd voor TML maar nog geen mail gekregen... gister nog maar is een keer gedaan :P iemand anders wel al een mail gehad?

Ja had em een dag later al binnen :)

De kans op Tomorrowland kaarten is klein :( :(

Heb je een deadline waarna the good life afsterft dan? of krijg je een kind ofzo?

Hahah nee voor mij niet maar zie om me heen dat er steeds minder animo voor is... (helaas) Weet alleen niet of dat Sziget wat voor mij is qua muziek dus moet nog ff kijken.

Gaan er mensen hier naar Daydream in april?

Sinds 20 december Megawatt geen grote fissa meer gepakt, 4 weken al niet dus en zal ook nog paar weekjes duren voor ik weet wat heb volgens mij is dit een record :o

eyy punnie eens een keer de OP aanpassen? :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.959
Ik heb er wat toegevoegd. Roep maar als je vind dat er meer bij moet ;)

Terug
Naar boven