Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

zo naar qapital, dominator en decibel weekend tickets weer binnen, laat de zomer maar komen :)

Helaas geen kaartjes voor qapital weten te bemachtigen:(

Helaas geen kaartjes voor qapital weten te bemachtigen:(

Ticketswap in de gaten houden ;)

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

Oké oké oké
Omdat jullie zo aandringen :engel:
In voor down under dan maar!

Aardig wat DBB'ers.

LM
Trium
Suus
boterham
Alainie
Tom
Matthieu
Marieke
Unstoppable
Ikke zelf

Is er een meet op qapital??

Ik vind prima, ben nu onderweg

Ik vind prima, ben nu onderweg

Ik ben er rond half 12, ik heb een groen my brand shirt aan met "padrino" en een foto van hem op me borst staan. Haren achterover en een stone island broek aan.

Als we afspreken om te meeten zal er wss niet veel van komen omdat ik er niks meer van snap dan. Spreek me maar aan, ik zal opzoek gaan naar jou tricep:D

Top, heb zwart shirt, spijkerbroek, air max, en blond haar, ben ook wel vaag denk ik, als ik je herken spreek ik je wel aan

Hahaha Ziggo streamt Qapital live uit. Sommige dudes nu al zo wappie :roflol:

jezuss wat ging main concern snoei hard gisteren !!

Inderdaad echt moeilijk hard! Laatste half uur zany nog kunnen zien, heerlijk die ouwe tracks:D Daarna beetje gezeten om de tijd weg te schreechen, man man deetox is echt niks meer aan, net als RR, wat een oppervlakkige eentonige kicks. Bah, hardstyle verpaupert.

Inderdaad echt moeilijk hard! Laatste half uur zany nog kunnen zien, heerlijk die ouwe tracks:D Daarna beetje gezeten om de tijd weg te schreechen, man man deetox is echt niks meer aan, net als RR, wat een oppervlakkige eentonige kicks. Bah, hardstyle verpaupert.

deetox vond ik wel echt lekker klinken, veel bekende platen ook :) radical vond ik ook echt saai jammer genoeg.. main concern was gewoon de baas van de avond met die moeilijk harde kicks :eek: liep wel leeg toen main concern draaide haha mooi om te zien dat het allemaal te hard werd, laatate half uur industrial van main concern was ook chill !

angerfist vond ik maar helemaal niets man, laatste 5 minuten was ook zo'n gekloot..

vaag = gaav

Nog in for HoH, Dominator, DV en Decibel

Heb alleen nog dominator kaarten sheeet

Ja dominator en defqon één kaartjes binnen!

Jeej! T lijkt er op dat t zaterdag zonnig is!

iemand xxlerator a.s. zaterdag?

Terug
Naar boven