AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Iemand die meer weet over de beruchte Q-Base controles op snelweg?

2 jaar geleden om 5u in de ochtend terug naar huis vertrokken vanwege het onweer, en niets van controle gezien, maar zou dit niet als referentie gebruiken aangezien het water toen echt uit de lucht viel dus die guys vast ook geen zin hebben wat met een lampje te schijnen. :D

Ga dit jaar ook met de auto, dus vraag het me wel af eigenlijk. Paar mensen die ik ken zitten in centerparcs heijderbos dan, dus dat is eventueel ook nog een optie.

Sziget was goeie. Waren er nog veel dbbers?

Misschien in bij Mysteryland, we gaan het weer afwachten.... :o

Misschien met beastmode0n naar qbase, nog even kijken of ik het durf een hele avond met zijn vrienden :o

Ik hoop dat de weergoden ons goed gezind zijn.

f**k, slechter dan Decibel kan het toch echt niet bruh. Het zal kantje-boord zijn, maar dat is het met Mysteryland wel vaker. De weerberichten op WeerOnline lijken op dit moment aan te geven dat er een redelijke kans op droog (maar niet mooi) weer is. Maar goed, ik ga alleen af op mah nigguh Pun.

f**k, slechter dan Decibel kan het toch echt niet bruh. Het zal kantje-boord zijn, maar dat is het met Mysteryland wel vaker. De weerberichten op WeerOnline lijken op dit moment aan te geven dat er een redelijke kans op droog (maar niet mooi) weer is. Maar goed, ik ga alleen af op mah nigguh Pun.

Ik wacht nog wel een paar daagjes totdat ik meer zekerheid heb.

Iemand naar voltt?

dream village wie

Decibel meeting was groot suc6 door de regen, t*ring wat was dat een kloteweer.

Volgende op de planning is Q-base!

Hnnggg zaterdag eerst ground zero, 2 weken later knallen op Q Base !!

Willen misschien naar Indicator, alleen dat is een week voor Qlimax hmm. Hoop bij qlimax dit jaar op wat raw artiesten ipv van die euforische hardstyle

Terug
Naar boven