- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Mega Piratenfestijn?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mega Piratenfestijn?

Pas maar op, heb gehoord dat er een pillenkanon in de zaal staat, zou daar niet te dicht bij staan dansen met je mond open.
Pas maar op, heb gehoord dat er een pillenkanon in de zaal staat, zou daar niet te dicht bij staan dansen met je mond open.
Ben er ook! Wordt een legendarische nacht!
Ben in november naar We are electric geweest. Netsky en Camo & Krooked was keiharde D&B. Je moet er van houden, ik vind het lekker op een feest.Iemand wel eens op een d&b feest geweest? Logde naar een paar jaar weer eens in op Spotify en kwam wat oude netsky nummers tegen.. Moet wel aardig dik zijn volgens mij
Tof mAn, hoezo trouwens dit jaar geen megawatt?Ben in november naar We are electric geweest. Netsky en Camo & Krooked was keiharde D&B. Je moet er van houden, ik vind het lekker op een feest.
Enkele keren rampage geweest, was heel goed of heel slecht telkens...Iemand wel eens op een d&b feest geweest? Logde naar een paar jaar weer eens in op Spotify en kwam wat oude netsky nummers tegen.. Moet wel aardig dik zijn volgens mij
Was vorig jaar best een leuk feestje!Dit ja. Kut zwolle. Altijd zeuren om geluidsoverlast ook bij elk feest daar. Zou er anders wel heen zijn gegaan.Geen vergunning dit jaar afgegeven voor Megawatt indoor.. Stelletje zeikstralen daar in de omgevingWas vorig jaar best een leuk feestje!
Geen vergunning dit jaar afgegeven voor Megawatt indoor.. Stelletje zeikstralen daar in de omgevingWas vorig jaar best een leuk feestje!
Damn wat een bullshit, hopelijk is dit feestje volgend jaar wel weer in ZwolleDit ja. Kut zwolle. Altijd zeuren om geluidsoverlast ook bij elk feest daar. Zou er anders wel heen zijn gegaan.
!Ik moet vanavond werken waar hij ook draaitgister even bij radical redemption geweest, wat een man.