XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Ben je wel of niet op Emporium?
BTB als in Beat The Bridge? Ben er 2 jaar geleden gratis even wezen kijken, vond het echt totaal sfeerloos onder die brug en nodeloos irritant die stoepjes overal :o

Wanneer begint ticketsale eigenlijk voor Decibel?

---------- Post toegevoegd 5 April 2013 om 08:36 ----------

Ik vond Emporium vorig jaar een mooi feest op een mooie lokatie en ben er dit jaar inderdaad weer bij!:thumbs:

BTB inderdaad als beat the bridge, waar ik met koningingendag wel te vinden ben. :D

Geen idee nog wanneer de verkoop van decibel begint. Defqon is geloof ik aankomende zaterdag, maar daar ga ik niet heen!

Voeg mij ook maar toe bij Loudness.

BTW: en voeg ook Free festival even toe 'the harder styles' :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik mis toch echt wel Defqon in het rijtje.

Defqon zaterdag ga ik ook wel

Wil wel pas meeten als we met een groep van minimaal 4 man zijn bij een festival.

shit dit topic wakkert m'n drang naar feestje ff aan :D Opzouten met die kou nu, gvd net 2.5c volgens de meter in mn auto :(

Ben die kou echt nog nooit zo beu geweest. Het is gvd april en heb mn korte broek nog geen 1 keer aan gehad. Beter worden we beloond met een goude zomer anders wordt ik depressief denk ik.

Qapital iemand?

JJJAAAAAAAAAAHHHHH!!!
Best veel 'onbekende' namen. Maar dat kan juist heel verrassend zijn :)

Trouwens ff meeten denk?

Goed plan. Thrillogy elkaar mis gelopen toen. Ja nieuwe namen willen zich wel bewijzen dus dat kan juist wel leuk worden idd. Beter dan die standaard meuk van de gevestigde namen.

Is de Defqon kaartverkoop van vandaag alleen maar voor een heel weekend? Ik wil gewoon een kaartje hebben voor op de zaterdag.. kan daar niks over vinden.

Terug
Naar boven