MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Emporium dit weekend :). als ik 1 van jullie herken spreek ik je wellicht aan. mn BB body is door een kut prive situatie helemaal afgezakt dus daar zal je me niet aan herkennen

Awake, solar weekend en decibel weekend ook al binnen btw :)

welke stage ben je vooral te vinden @flexx123

Zal je wel aanspreken, als ik je herken:)
Als je een rug ten grootte van een vliegdekschip ziet, aan de zijkant 2 kogelronde schouders en een knap adonis hoofd erop is het 100% martynn

Veel plezier mannen!

Misschien toch wel beetje spijt dat ik niet ga :$

Is er een meet guys???

Hoeveel ml g spuit je gemiddeld uit een siroop flesje, kleine

Wie te vinden op Harmony?

Nog iemand @ Freshtival morgen?

Momenteel op de planning; defqon zondag, dominator en thunderdome. Eigenlijk wil ik nog Fatality maar dat is de week na dominator, wordt zwaar dus. Maar kan die spoontech lineup eigenlijk niet aan me voorbij laten gaan...

Qbase waarschijnlijk ook wel een zekerheidje, misschien willen we nog naar decibel maar wordt wel een dure bedoeling allemaal :emo:

Kaartjes voor dominator en thunderdome in de pocket...gaan we na 3 jaar partypauze de draad maar weer eens oppakken...

Nog mensen naar Dreamfields 8 juli?

Momenteel op de planning; defqon zondag, dominator en thunderdome. Eigenlijk wil ik nog Fatality maar dat is de week na dominator, wordt zwaar dus. Maar kan die spoontech lineup eigenlijk niet aan me voorbij laten gaan...

Qbase waarschijnlijk ook wel een zekerheidje, misschien willen we nog naar decibel maar wordt wel een dure bedoeling allemaal :emo:
Spoontech :heart:

Defqon weekend, boulevard outdoor, decibel weekend, Qbase en waarschijnlijk nog wat festivals om te reporten voor Hard News :D

Vast iemand met tickets over voor Thunderdome (L)?

Terug
Naar boven