Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee man. ga aan de rand van een tent staan kijk vrolijk om je heen spreek iemand aan. ergste wat er kan gebeuren is dat je met dikke stuiters een anti drugs freak aanspreekt. NEXT
Dat zijn de beste feestjes juist. lekker rondjes lopen.

heb net ff op je insta gekeken, zal je wel aanspreken als ik je herken hehe.Weet nog nie, ga toch met een groep waarvan ik iemand ken, weet niet waar hun van houden, maar ga zelf ook wel rondlopen naar de hardcore sws.
Als je een rug ten grootte van een vliegdekschip ziet, aan de zijkant 2 kogelronde schouders en een knap adonis hoofd erop is het 100% martynn
Have fun bro

SpoontechMomenteel op de planning; defqon zondag, dominator en thunderdome. Eigenlijk wil ik nog Fatality maar dat is de week na dominator, wordt zwaar dus. Maar kan die spoontech lineup eigenlijk niet aan me voorbij laten gaan...
Qbase waarschijnlijk ook wel een zekerheidje, misschien willen we nog naar decibel maar wordt wel een dure bedoeling allemaal![]()

Spoontech is levenSpoontech
Defqon weekend, boulevard outdoor, decibel weekend, Qbase en waarschijnlijk nog wat festivals om te reporten voor Hard News![]()
@Shadow Project heeft na de sale nog een ticket gefixt, ik weet niet precies hoe dus misschien kan hij helpen.