XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Dank voor de suggesties! Ik ken de meesten, maar houd persoonlijk niet van de super massale festivals. Toch maar even checken dan, Drift, Into the Woods en Dekmantel staan wel artiesten die ik graag hoor.

Ah ja, in dat geval valt techno niet in m'n straatje om goede aanbevelingen te doen :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.884
Een van zijn vele aliassen. Die man is een genie. PAS heeft onlangs weer wat nieuwe shit uitgebracht.

Ik ben al lang blij dat techno eindelijk weer een beetje tempo heeft gekregen en dat er weer steeds meer namen zijn die gewoon weten wat beuken is. Tot aan 2008/2009 waren namen als Dave Clarke, Marco Bailey, Marco Corola, Chris Liebing, Speedy J, Technasia etc., namen op een affiche waarbij je wist dat het compleet los ging. Daarna kwam de eeuwige treurnis van MNML opzetten en is het tot aan 2015 (voor mij als liefhebber van het hardere en duistere werk) echt huilen met de pet op geweest. Reden te meer voor mij om in die jaren wat meer richting de hardcore te zijn getrokken. Sinds een jaartje of 1,5 wordt er (voor mij) tenminste weer beukwaardige techno gedraaid door ook veelal nieuwe namen. Daar zit hem denk ik ook de valkuil; het blijven hangen bij de namen die je kent i.p.v. verder om je heen te kijken.

Minimal..... :o en het publiek wat daar op afkomt (lees chicks en superdudes). Nee ook niks voor mij, ik hou ook wel van beuken maar tevens een beetje sfeer (duister/donker). Ik ontdek nu veel nieuwe electronische muziek via Spotify, echt een goede dienst. Er wordt zo ontzettend veel goed spul uitgebracht momenteel (underground), dat je het nauwelijks kan bijhouden.

Ik ben al lang blij dat techno eindelijk weer een beetje tempo heeft gekregen en dat er weer steeds meer namen zijn die gewoon weten wat beuken is. Tot aan 2008/2009 waren namen als Dave Clarke, Marco Bailey, Marco Corola, Chris Liebing, Speedy J, Technasia etc., namen op een affiche waarbij je wist dat het compleet los ging. Daarna kwam de eeuwige treurnis van MNML opzetten en is het tot aan 2015 (voor mij als liefhebber van het hardere en duistere werk) echt huilen met de pet op geweest. Reden te meer voor mij om in die jaren wat meer richting de hardcore te zijn getrokken. Sinds een jaartje of 1,5 wordt er (voor mij) tenminste weer beukwaardige techno gedraaid door ook veelal nieuwe namen. Daar zit hem denk ik ook de valkuil; het blijven hangen bij de namen die je kent i.p.v. verder om je heen te kijken.

Marco Bailey en Chris Liebling :)
Ik ben het helemaal met je eens. Die techno waarbij je het gevoel kreeg van jaaaaa nu komt het en dan weer net niet :treuren:

Daarom ben ik de laatste Jaren niet meer naar techno feesten geweest. Eerder ging ik regelmatig naar een kleinschalig poppodium bij ons. Vet knallen met maar een paar honderd man. Maar dat softe gedoe heeft voor mij de lol er aardig af gehaald.

• #6.887
Ja het was een beetje de flower power tijd van de jaren '10 :o ook echt geen gesprekken mee te voeren met die zweverige typjes :roflol:

• #6.888
Marco Bailey en Chris Liebling :)
Ik ben het helemaal met je eens. Die techno waarbij je het gevoel kreeg van jaaaaa nu komt het en dan weer net niet :treuren:

Daarom ben ik de laatste Jaren niet meer naar techno feesten geweest. Eerder ging ik regelmatig naar een kleinschalig poppodium bij ons. Vet knallen met maar een paar honderd man. Maar dat softe gedoe heeft voor mij de lol er aardig af gehaald.

Was voor mij idem hoor, maar er zijn de afgelopen jaren zoveel namen opgestaan die wel net precies mijn type techno draaien. En aangezien ik nu vlakbij Nijmegen woon en er in Doornroosje veel toffe avonden worden gehouden voor weinig, kan ik weer wat vaker eens een nachtje meepikken.

Iemand Bass protocol volgende week?

Stelletje gabbers hier of niet dan.

Poooh main concern op defqon :heart:

Zou niet gaan, maar misschien toch maar een kaartje zien te ritselen en lekker als een einzelgänger naar defqon gaan

Terug
Naar boven