Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Lekker sfeertje bij bizzey.. vind dat het ook wel enorm lang duurt voordat er überhaupt beveiliging komt.

Ik ben de echte ecto dus probeer altijd dit soort ongein te vermijden. Zeg altijd netjes sorry ookal is het mijn schuld niet. Op één of andere manier kom ik ook altijd bij techno uit waar iedereen uber chill is.

Lekker sfeertje bij bizzey.. vind dat het ook wel enorm lang duurt voordat er überhaupt beveiliging komt.

Ik ben de echte ecto dus probeer altijd dit soort ongein te vermijden. Zeg altijd netjes sorry ookal is het mijn schuld niet. Op één of andere manier kom ik ook altijd bij techno uit waar iedereen uber chill is.
Beveiliging was weer te druk bezig met mensen fouilleren en tassen te doorzoeken om snoepjes en pakketjes in te nemen. Als de veiligheid van bezoekers echt in het geding komt durven ze niet in te grijpen. Kut beveiligers altijd :s

• Like
Waarderingen: Vonk
Daarom het liefst hardcore/hardstyle only en geen gemixt feest. De keren dat ik een vechtpartij heb gezien was dat bij (hoe kan het ook anders) een freestyle stage. Techno lui vind ik ook een stuk minder dan hardcore, irritante studenten met hun rare kleding :emo:

• Like
Waarderingen: BB_
:haha:

Wij hebben in het begin even op een bankje gezeten voor ongeveer een uurtje en alle voorbijgangers gerate.. was wel onze beste festivalrating ooit.. nog nooit zo veel "WTF" gezien :roflol:

Ook op hardcore is het soms kut.
Defqon mainstage douwen ze soms bekers drinken in je rug waarna alles je reet inflikkerd.
Als iemand me rustig op mn arm drukt, ga ik normaal aan de kant.
Schuif je me haast omver, kijk ik eerst ff hoe breed is voordat ik zeg dat het ook rustig kan.

Ik ben lang dus mensen gaan wat minder snel door me heen, degene die dan wel tegen me aanlopen, kan ik maar beter gewoon sorry tegen zeggen en verdergaan.

Vriend van me heeft wel kort lontje, daar zeggen we dan sorry voor. Gezeur zit niemand op te wachten.
Zeker als je zakken volzitten met troep, je zou maar nokkie gaan en daarna gefouilleerd worden

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.473
Hotel kan maar vast geboekt zijn :D

upload_2019-5-29_7-32-21.png

Mensen intents?

2 jaar geleden was het het hele weekend 35 graden. Dat was pas flink aanpoten

Terug
Naar boven