Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.844
Binnen een uur met de fiets :roflol:

partybus van uit Limburg naar GZ :rocknana::hedbang:is het gvd nog geen 31 Aug :o

Dominator komt er ook weer aan :boksen:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.849
Het weer moet wel weer een beetje de goede kant op gaan, zodat het de 27e weer rond de 25-30gr is en zonnig, heel zonnig vooral :cool:

Nog steeds in dubio over di-da-dominateur :dunno:

• Like
Waarderingen: LM
Dominator denk ik leukste buiten fissa waar ik geweest ben. En ik ben er, dus easy keuze.

Dominator 2016 is voor mij nog steeds het beste festival dat ik ooit meegemaakt heb.
Vind het sowieso elk jaar weer het beste feest van het jaar. Al neemt het laatste jaren wel een beetje af. Voor m'n gevoel komen er elk jaar steeds meer buitenlanders en echt "zie mij zie mij" volk.

Dominator 2016 is voor mij nog steeds het beste festival dat ik ooit meegemaakt heb.
Vind het sowieso elk jaar weer het beste feest van het jaar. Al neemt het laatste jaren wel een beetje af. Voor m'n gevoel komen er elk jaar steeds meer buitenlanders en echt "zie mij zie mij" volk.
Op even bij de main na ouwehoeren gewoon bij de kleinere stages vertoeven, of eindeloos rondjes dwalen. Heb er nooit zoveel last van tbh.

Terug
Naar boven