AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Elrow 7/9
Into The Woods 13/9
Smeerboel 14/9
Connect: Awakenings x Timewarp 21/9

Cocoon x Loveland ADE 19/10

Elrow x Strafwerk 6/12
@Valandinz en ik heb al een DBB meeting opgezet voor deze, dus wie zien we daar nog meer?

Hoe combineren jullie festivals en BB. Toen ik wat jonger was ging ik veel naar festivals maar met al die verdovende middelen was het erg slecht voor de gains.

Wil weer een keertje naar Thunderdome ofzo. Alleen vind het nuchter niks aan.

Hoe combineren jullie festivals en BB. Toen ik wat jonger was ging ik veel naar festivals maar met al die verdovende middelen was het erg slecht voor de gains.

Goed eten van te voren en MDMA. Op weg terug een milkshake aarbei :D

Dit jaar heb ik na mijn wedstrijd meer festivals dan ooit bezocht. Inmiddels de zomer voorbij, paar weken bezig met mijn kuur en ik ben nog nooit op dit gewicht geweest icm deze shape. Ik zorg op een festivaldag gewoon dat ik minimaal mijn kcal en eiwitten binnen krijg.

Elrow 7/9
Into The Woods 13/9
Smeerboel 14/9
Connect: Awakenings x Timewarp 21/9

Cocoon x Loveland ADE 19/10

Elrow x Strafwerk 6/12
@Valandinz en ik heb al een DBB meeting opgezet voor deze, dus wie zien we daar nog meer?
maybe me, twijfel nog want dag erna is snakepit maar gaan meer mensen die ik ken naar elrow x strafwerk dan snakepit en laat ik nou nooit zelf voor de muziek gaan :roflol:

Dan hebben wij liever dat je wegblijft :') Dagjesmensen gaan maar house :p

ben naar meer als 250 hardcore festivals geweest. Ben er mee gestopt omdat mijn overmatig drugsgebruik en BB een hele slechte combi waren :P
Ik verbrand zo mega veel calorieën op een dag door de speed en non-stop dansen. daar valt niet tegen aan te eten.

Ik viel dan ook best wel af na zo een nacht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.093
ben naar meer als 250 hardcore festivals geweest. Ben er mee gestopt omdat mijn overmatig drugsgebruik en BB een hele slechte combi waren :P
Ik verbrand zo mega veel calorieën op een dag door de speed en non-stop dansen. daar valt niet tegen aan te eten.

Ik viel dan ook best wel af na zo een nacht.

Is voornamelijk vocht, maar het is wel zaak dat je de dag ervoor en de dag erna een flink surplus hanteert natuurlijk. Anderzijds kun je ook tevreden zijn met 1-2% minder vet na zo'n weekend en de aftermath de week erna.

Morgen supremacy, vier jaar geleden voor het laatst geweest.

• #8.097
Een nachtje in de discotheek is zojuist weer een stuk lastiger geworden voor de niet rokers.. Ben benieuwd hoe snel het echt niet meer kan :(

1569579294700.png

Een nachtje in de discotheek is zojuist weer een stuk lastiger geworden voor de niet rokers.. Ben benieuwd hoe snel het echt niet meer kan :(

1569579294700.png
Voor de niet-rokers? of voor de wel-rokers haha?

• #8.099
Zie, ik ben helemaal van slag :(

Terug
Naar boven