XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Snap ik met zulke dertien in een dozijn bagger uptgempo. Ik heb twee kicks in m'n repetoir en die recycle ik. kkr hard hakkuuuh!!!!!

Lang geleden dat ik goede uptempo heb gehoord. Draai gewoon normale hardcore of terror, alles daartussen is bagger tegenwoordig. Opa drokz snapt in ieder geval nog hoe je kicks maakt. :)
 
Snap ik met zulke dertien in een dozijn bagger uptgempo. Ik heb twee kicks in m'n repetoir en die recycle ik. kkr hard hakkuuuh!!!!!

Lang geleden dat ik goede uptempo heb gehoord. Draai gewoon normale hardcore of terror, alles daartussen is bagger tegenwoordig. Opa drokz snapt in ieder geval nog hoe je kicks maakt. :)

Hahah mwah om 22:00 savonds op een festival ben ik zelf redelijk hersenloos, dus dan is hersenloos geram juist top🤣
 
Is Pussy Lounge festival een aanrader?
 
Fanaticz op de zondag met de classic setjes was echt dik. Ome Dimitri en partyraiser wat ook genieten zeg
 
Kleine dbb meet op harmony doen? 😏
 
Was weer een geslaagde dag op Harmony!
DRS 😎
 
Dominator kaartjes in de pocket, dussss dominator meet?
 
Dominator Meet:

Wanneer je in de groepsapp wil even je nummer in pb doorgeven. 😄✌️
 
Is er iemand op Loungefest? Ik ga zo het hoofdpodium presenteeren. Zou eigenlijk geen verantwoordelijkheid hebben. Maar toen viel de MC uit... Haha megakater en gaan met die banaan.
Loungefest.nl
 
Back
Naar boven