- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Op het feestje zelf niet, maar de meeste afters na dat feestje komen aardig in de buurt ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Close enough
Op het feestje zelf niet, maar de meeste afters na dat feestje komen aardig in de buurt ja![]()
Heb het even opgezocht. Wat voor muziek is het eigenlijk en wat voor volk? Ben ook eens naar iets gelijkaardigs willen gaan maar was echt rare kutmuziek en helft van het volk waren dikke 50+'ers van horen zeggenClose enough
Nee valt mee maar wel wat anders dan een doorgaans huis, tuin en keukenfeest![]()

Van alles wat, house, hardstyle etc. Je hebt verschillende ruimtes. Maar naar dit feest ga je niet voor de muziek maar voor de hele vibe etc.Heb het even opgezocht. Wat voor muziek is het eigenlijk en wat voor volk? Ben ook eens naar iets gelijkaardigs willen gaan maar was echt rare kutmuziek en helft van het volk waren dikke 50+'ers van horen zeggen![]()
Ik kom niet

Ja ik...

Nee man vorige week nietWas je er vorige week ook? Vriend van me draait er altijd dus kom meestal ook wel even mee en mensen kijken![]()

Gewoon weten wat leuk is, die festivals/feesten of de organisatie daarachter volgen op socialsWaar kijken jullie voor goede (techno) feestjes? Kan nooit sites vinden die genre + datum combineert. Vaak staat er dan maar een fractie op.
Ja dat is dus beetje het ding, wil juist wat breder zoeken en ook vaker naar de iets kleinschaligere feestjes.Gewoon weten wat leuk is, die festivals/feesten of de organisatie daarachter volgen op socials
Ja dat is dus beetje het ding, wil juist wat breder zoeken en ook vaker naar de iets kleinschaligere feestjes.
Je kan op partyflock wel filteren/kijken op datum.Waar kijken jullie voor goede (techno) feestjes? Kan nooit sites vinden die genre + datum combineert. Vaak staat er dan maar een fractie op.
Lekkere lineup van Unreal x Free your mind 😎Morgen eens langs Awakenings Carl Cox en daarna door naar Free your mind in de tent er naast![]()