Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Wtf bro jij pakt echt bijna elk festival of event haha, hoe doe je dat

Dedication! haha
nee ga toch eens minderen denk ik
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wtf bro jij pakt echt bijna elk festival of event haha, hoe doe je dat

Is thrillogy nou uitverkocht ofniet??Ben trouwens mss ook aanwezig op nirvana of noise, even line up afwachten(of is ie er al?)
Punjab nog dat technofeest in Berlijn binnen gekomen? En hoe was dat?

Haha we hebben het niet eens geprobeerd
Waren helemaal stuk na heel de dag shoppen en kilometers lopen in die belachelijk grote stad
En heb achteraf niet eens het idee dat ik iets gemist heb!
Hahaha, zo ben ik al 3 keer in Berlijn geweest zonder naar Berghain te gaan.Haha we hebben het niet eens geprobeerd
Waren helemaal stuk na heel de dag shoppen en kilometers lopen in die belachelijk grote stad
En heb achteraf niet eens het idee dat ik iets gemist heb!

Hahaha, zo ben ik al 3 keer in Berlijn geweest zonder naar Berghain te gaan.
Laatste keer wilden we op zondag na het ontbijt gewoon ff gaan checken. Was op zich best een goed plan![]()

Je moet even wat foto albums op PF doornemen van die feesten. Ik krijg altijd; plaatsvervangende schaamte.. Daarnaast is bijna alles wat er loopt, verlept, verlopen, opgespoten en vies bah![]()
Haha ja die foto's heb ik gezien...
Bij b*ch vond ik t nog wel meevallen, Wasteland heeft wat "ouder" publiek idd
Viel me op dat beide feesten altijd snel uitverkocht zijn

Ja klopt, die feesten hebben een hele kudde vaste bezoekers! Zijn ook geen goedkope feesten en het publiek wat erop afkomt heeft vaak ook wel wat te besteden op het feestje zelf.
Gaan we samen een keer naar b*ch?![]()
Ja klopt, die feesten hebben een hele kudde vaste bezoekers! Zijn ook geen goedkope feesten en het publiek wat erop afkomt heeft vaak ook wel wat te besteden op het feestje zelf.
Gaan we samen een keer naar b*ch?![]()