XXL Nutrition

Het EK 2012 topic

Hij heeft detectief werk gedaan niet normaal ;D.
Is achter mijn skype gekomen en wilt niet dat ik zijn naam gebruik omdat hij zijn reputatie belangrijk vind en dat kan ik respecteren. Ik heb het eerst genegeerd maar hij bleef erover beginnen, ik ben fan van hem en heb veel van hem geleerd dus was het de beste keus.
Wie is die ego ignaxio persoon nou eigenlijk vraag je je misschien af? Het stelt weinig (niets) voor irl maar hij is de beste ' kennen ' speler in league of legends in de wereld met de meest bekeken build ooit en heeft altijd mijn vragen beantwoord die ik op zijn site gepost heb in het verleden.ps; Ik kom nu vast als een fanboy over die league of legends heel belangrijk vind maar dat is niet meer zo hehe ;)

Laatst bewerkt:
Nerd-alert

League of legends is gay

Btw, Italië moet kampioen worden. Het zogenaamd geweldige prachtige saaie voetbal van Barcelona word nu dunnetjes over gedaan door spanje en iedereen vind het opeens saai traag en niks aan.

Gullit bij Derksen :D

ik speel dat niet meer en vind het nu ook gay

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jun 2012 om 20:33 ----------

voetbalfanaat-alert :(
nee ik speel het niet eens meer, alsof jij nooit een spelleke speelde en ik ben nog jong:o

wat een beta ben jij zeg, alleen maar omdat je naam gelijk is aan een bepaald persoon en je op een bb-forum die gebruikt heb je een nieuwe account aan gemaakt. terwijl je de persoon in kwestie niet eens kent :roflol:

Mooie kerel die Gullit

idd mooie man om te zien ook

wut

hij heeft ook een erg grote snikkel volgens mij

(no homo)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Spanje speelt anti voetbal. Ze zijn totaal doorgeslagen en het is vervelend om naar te kijken.

Anti voetbal? Tegenstander gaat vaak gewoon te hard verdedigen waardoor het saaier kan worden. En het is spijtig dat villa er niet is. Dat echt aanvallende ontbreekt inderdaad wat. Beter torres en pedro erop dan is het aanvallend wat leuker misschien.

Anti voetbal? Tegenstander gaat vaak gewoon te hard verdedigen waardoor het saaier kan worden. En het is spijtig dat villa er niet is. Dat echt aanvallende ontbreekt inderdaad wat. Beter torres en pedro erop dan is het aanvallend wat leuker misschien.

Het is gewoon saai.

Ze proberen barca na te doen maar ze komen niet eens in de buurt.

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jun 2012 om 22:50 ----------

Het is gewoon saai.

Ze proberen barca na te doen maar ze komen niet eens in de buurt.

Wel, alleen ze hebben messi niet. Dat is wat er mist. Desondanks doen ze het toch wel "redelijk" goed (kijkend naar het resultaat).

Hoop dat Italië wint.

Terug
Naar boven