AndroidHealthClinic

Het EK 2012 topic

wat een beta ben jij zeg, alleen maar omdat je naam gelijk is aan een bepaald persoon en je op een bb-forum die gebruikt heb je een nieuwe account aan gemaakt. terwijl je de persoon in kwestie niet eens kent :roflol:

je kent het complete verhaal niet eens en het account is recent gemaakt, dus boeit niks als ik hem weer verweider dus hou je smoel. Het was een kwestie van respect en hij vroeg het ook normaal en daar had ik begrip voor. als het account van bijv. 2005 was dan had ik ook schijt gehad.

Wat wordt het vanavond jongens?

Ik ben voor Spanje, echt een hekel aan die italianen. Behalve Pirlo, dat is een baas.

1-0 Spanje

heb je ook een hekel aan ballotelli?

2/0 voor italy

Ja

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 11:33 ----------

maar kan wel om hem lachen :P

Hopelijk wint Italie dankzij Balotelli.

Ik denk Italy 2 - 1 Spain.

Moet nog één rode kaart vallen trouwens. In mijn poule 3 voorspeld en zijn er nu 2. Gelukkig loopt er een ballotelli.

Italiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Italië wint dit.

Ben nogal een leek maar waarom deed torres niet mee? die is toch goed???

hey Rob P je onderschrift is echt te lang

Dat is de tekst van: Zany - Psychedelic Trip <3

Balotelli maak Italië kampioen en wordt dé man van het toernooi denk ik. Ik gun het hem zeker.

Ik heb niks met Spanje al vind ik Iker Casillas wel erg goed.

Terug
Naar boven