AndroidHealthClinic

Het EK 2012 topic

Lekker veralgemenen :roflol:

Hoge bomen vangen veel wind, jongens. Als je gewoon een van de beste voetballanden ter wereld bent, dan vinden mensen het leuk als je verliest. Zeker buurlanden, die er zelf niet toedoen en lichtelijk getraumatiseerd zijn door het chronische gebrek aan succes.

Maar dat is niet erg. Dat moet je als een man accepteren en doorgaan. Incasseren hoort er ook bij als je een succesland bent. Dat geldt voor onze spelers, die op kritiek rekenen van ons, maar ook voor ons als fans, die op afgunst kunnen rekenen van andere landen.

Mij kan het geen bal schelen of Nederland doorgaat of niet, als ik maar mooie wedstrijden te zien krijg.
Italië zie ik trouwens nog wel ver geraken, wat speelden die goed. Pirlo :bow:

Laatst bewerkt:
Hoge bomen vangen veel wind, jongens. Als je gewoon een van de beste voetballanden ter wereld bent, dan vinden mensen het leuk als je verliest. Zeker buurlanden, die er zelf niet toedoen en lichtelijk getraumatiseerd zijn door het chronische gebrek aan succes.

Maar dat is niet erg. Dat moet je als een man accepteren en doorgaan. Incasseren hoort er ook bij als je een succesland bent. Dat geldt voor onze spelers, die op kritiek rekenen van ons, maar ook voor ons als fans, die op afgunst kunnen rekenen van andere landen.

Als je zelf uitdeelt, moet je ook kunnen incasseren, simpel :)

Goed dat er nog een paar Nl'ers (vb. Tractor) dat kunnen, want sommige zijn echt te triest voor woorden (vb. bascross).

Sorry bascross, kon het niet laten :roflol:

Balotelli's aanval op een mier
Balotelli-gif.gif

Balotelli's aanval op een mier
Balotelli-gif.gif

:roflol:

Die is ook geniaal ja.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 00:58 ----------

Als je zelf uitdeelt, moet je ook kunnen incasseren, simpel :)

Goed dat er nog een paar Nl'ers (vb. Tractor) dat kunnen, want sommige zijn echt te triest voor woorden (vb. bascross).

Sorry bascross, kon het niet laten :roflol:

Wat kon je niet laten? Onzin uitslaan? :roflol:

Eerste wat ik gister zei:

Laat ze lekker. Ik had het andersom ook gedaan. :D

Kroatië speelde mooie wedstrijd zeg.
Wetende dat dat een tegenstander is voor onze kwalificatie WK 2014 zie ik het al somber in voor België lololol

ls je gewoon een van de beste voetballanden ter wereld bent, dan vinden mensen het leuk als je verliest. Zeker buurlanden,

Oh je bent supporter van Duitsland dus?

Denemarken verliest van Portugal, Nederland wint van Portugal, Duitsland wint van Denemarken en Nederland. Dan heeft Duitsland 9 punten en de rest 3. Ook spannend.

Wat kon je niet laten? Onzin uitslaan? :roflol:

Eerste wat ik gister zei:

Weet het, hahaha :roflol:

Had het inderdaad niet over jou, er zijn op DBB een paar Nl'ers die er niet goed tegen kunnen, ga geen namen noemen, maar kon het niet laten jou een steekje te geven :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 10:20 ----------

Denemarken verliest van Portugal, Nederland wint van Portugal, Duitsland wint van Denemarken en Nederland. Dan heeft Duitsland 9 punten en de rest 3. Ook spannend.

Stel dat Ronaldo een goede dag heeft en beslist om een keer of 3 door de verdediging van Nl te wandelen?

Kroatië speelde mooie wedstrijd zeg.
Wetende dat dat een tegenstander is voor onze kwalificatie WK 2014 zie ik het al somber in voor België lololol

Die Ieren waren gisteren ook wel erg zwak. Zie jij Kompany of Vermaelen een assist geven op Jelavic? :D

Weet het, hahaha :roflol:

Had het inderdaad niet over jou, er zijn op DBB een paar Nl'ers die er niet goed tegen kunnen, ga geen namen noemen, maar kon het niet laten jou een steekje te geven :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 10:20 ----------

Stel dat Ronaldo een goede dag heeft en beslist om een keer of 3 door de verdediging van Nl te wandelen?

Kans dat we van Portugal winnen lijkt me groter dan dat we van Duitsland winnen.

Kans dat we van Portugal winnen lijkt me groter dan dat we van Duitsland winnen.

Dat staat als een paal boven water, al betekent dat niet dat je ook daadwerkelijk gaat winnen van Portugal. Ik vrees er een beetje voor, als de organisatie er dan wéér niet staat, kan het wel eens een puntenloze afgang worden.

Ach, een Nederland in topvorm kan van iedereen winnen, dus misschien staan ze woensdag wel alle vier weer samen met drie punten.

Van mij mogen de belgen een topicban krijgen. Of allemaal een rode kaart voor bashe.

• Like
Waarderingen: kane
Verry funny jorgyfaggetnigerassbishpussy ****er

Terug
Naar boven