kevinve
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 178
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van mij mogen de belgen een topicban krijgen. Of allemaal een rode kaart voor bashe.

Die Ieren waren gisteren ook wel erg zwak. Zie jij Kompany of Vermaelen een assist geven op Jelavic?![]()
binnen de context van onze nationale ploeg zie ik ze nog wel een assist geven op Jelavic.
Zozo, jullie mogen ons uitlachen met ons team, maar als het Nl team faalt, mogen wij niet lachen?
Sounds legit.
Leren incasseren, vriend.
Zozo, jullie mogen ons uitlachen met ons team, maar als het Nl team faalt, mogen wij niet lachen?
Sounds legit.
Leren incasseren, vriend.
Ik schaam me ook altijd wel een beetje als ik België weer eens uitlach als ze dramatisch zijn. Is een beetje hetzelfde als een geestelijk gehandicapte keihard uitlachen en hem een domme mong**l noemen terwijl we in de Kalverstraat staan.
Probeer anders iets te zeggen dat klopt, want zo maak je jezelf alleen belachelijk.Weet het, hahaha
Had het inderdaad niet over jou, er zijn op DBB een paar Nl'ers die er niet goed tegen kunnen, ga geen namen noemen, maar kon het niet laten jou een steekje te geven![]()

Probeer anders iets te zeggen dat klopt, want zo maak je jezelf alleen belachelijk.![]()