XXL Nutrition

Het EK 2012 topic

We hadden 28 doelkansen. Wtf is wrong.

Jorgyboy en co, stop ermee.NU!!!

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 11:20 ----------

binnen de context van onze nationale ploeg zie ik ze nog wel een assist geven op Jelavic.

No man Kompany en Vermaelen blunderen nooit bij België. Moest daar Van Buyten staan, zou ik hem nog een assist en enkele owngoals zien maken.

Zozo, jullie mogen ons uitlachen met ons team, maar als het Nl team faalt, mogen wij niet lachen?

Sounds legit.

Leren incasseren, vriend.

Ik schaam me ook altijd wel een beetje als ik België weer eens uitlach als ze dramatisch zijn. Is een beetje hetzelfde als een geestelijk gehandicapte keihard uitlachen en hem een domme mong**l noemen terwijl we in de Kalverstraat staan.

Zozo, jullie mogen ons uitlachen met ons team, maar als het Nl team faalt, mogen wij niet lachen?

Sounds legit.

Leren incasseren, vriend.

Nerd ik ben voor ajax. Er zitten hoop spelers bij belgie met een ajax verleden. Dus ik lach niemand uit.

Ik schaam me ook altijd wel een beetje als ik België weer eens uitlach als ze dramatisch zijn. Is een beetje hetzelfde als een geestelijk gehandicapte keihard uitlachen en hem een domme mong**l noemen terwijl we in de Kalverstraat staan.

Ik moet het je nageven, je metaforen zijn altijd origineel.

Toch best grappig dat een ploeg zoals Ierland wel op het Ek staat zonder al te grote namen en dan dat België met mensen zoals company, hazard, ... die allemaal bij een grote ploeg spelen, het dan niet haalt

mad belg is mad.

Hup Holland en Spanje

helemaal niet mad hoor
Ik en merendeel van mijn vrienden supporteren zelf voor NL.
Iets wat me 10j geleden onmogelijk leek.

Tis niet omdat we soms wat de eikel uithangen dat we eigenlijk niet stiekem oranje fan zijn hoor :o

Weet het, hahaha :roflol:

Had het inderdaad niet over jou, er zijn op DBB een paar Nl'ers die er niet goed tegen kunnen, ga geen namen noemen, maar kon het niet laten jou een steekje te geven :roflol:
Probeer anders iets te zeggen dat klopt, want zo maak je jezelf alleen belachelijk. :)

Even genieten van Aad300 bij de nos.

Aad is een held.

Zo lekker zalmpje erbij en eten maar. Tussen de 2 matches ff snel trainen. En weer op de bank liggen tot 12 uur. Epische tijden :D

Ligt het aan mijn computer of is die stream van de nos echt bagger? Mijn belastinggeld verspild aan deze rommel. :fuu:

Wanneer ontslaan ze die t*fus commentator eens zeg...

Daar kwam een gif plaatje voorbij. 2 fransen.

Terug
Naar boven