Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

net toen ik dacht dat het al niet meer erger kon lees ik dit:
"Ondertussen was een groep jongeren begonnen met Serge mee af te troeven, zomaar. "
je zou er spontaan racistisch van worden
mmm, heb wel zin in een ara-biertje
ok, toegegeven : hij is flauw![]()

De zwerver had namelijk zijn vader beledigd omdat hij in de vastenmaand alcohol dronk. Dat meldt de Belgische krant Het Nieuwsblad vandaag.Kijk, nu ben ik persoonlijk nogal links en multicultureel ingesteld en daarom erger ik me soms aan bepaalde uitspraken hier, maar toen ik zopas in De Standaard het volgende las viel mijn mond open.
Ze moeten potverdomme hun manieren houden en zich niet moeien met mensen die een pint willen drinken, laat staan ze met een staaf in elkaar slaan![]()
Haha, hoe krijgen ze het in hun hoofd. 2 liter bloed verloren... wat een slagveld moet dat geweest zijn. Mogen ze vanuit het geloof eigenlijk iemand doodmartelen in de ramadan of woedt de heilige oorlog dan het felst?

De zwerver had namelijk zijn vader beledigd omdat hij in de vastenmaand alcohol dronk. Dat meldt de Belgische krant Het Nieuwsblad vandaag.
K*tbelg als je nieuws laat zien, laat dan geen zinnen weg
De zwerver had namelijk zijn vader beledigd omdat hij in de vastenmaand alcohol dronk. Dat meldt de Belgische krant Het Nieuwsblad vandaag.
K*tbelg als je nieuws laat zien, laat dan geen zinnen weg
Wat is je punt?Ik heb onlangs een docu gezien op NGC over de koran. Maar een klein deeltje van alle moslim's verstaat de taal die in de koran staat. Er staat oa. in als de 'dader' berouw toont dat hij dan vergiffenis krijgt. De Imam is de tussenpersoon tussen de koran en het volk, hij kan de koran vrij vertalen en dus dingen anders interpreteren volgens zijn eigen waarden. Een radicale Imam zal dus pleiten voor onthoofdingen, executies etc.
De zwerver had namelijk zijn vader beledigd omdat hij in de vastenmaand alcohol dronk. Dat meldt de Belgische krant Het Nieuwsblad vandaag