AndroidHealthClinic

Het fundamentele recht op een frisse pint

Stelletje debielen.

Iedereen moet maar respect hebben voor de ramadan (wat ik enigsinds ook wel heb, als diegene echt achter het idee staat) maar andersom ho maar...

Begin steeds meer een hekel te krijgen aan (extreem) gelovigen, als er ook maar iets is wat tegen hun geloof in gaat beginnen ze te zeiken, maar respect voor anderen mensen die aan iets veel waarde hechten is er niet hoor.

xD Wat een zever dit weer..

Heb zopas een week in Tunesië en twee weken in Turkije doorgebracht, deels tijdens de ramadam dus. We zaten er in een all in-hotel (Daar laten mensen (voornamelijk russen) dus tientallen borden eten staan omdat ze nu eenmaal decadent willen doen.) en ook erbuiten aten we heel wat, maar geen haan die ernaar kraaide hoor.

Net zo met hoofddoeken. Enkelingen en oudere vrouwen dragen het, that's it.

Weer zo'n voorbeeldje van extremisten die hun cultuur en geloof willen laten gelden door extreme maatregelingen te gebruiken en door overal waar mogelijk dwars te liggen.

Extremisme staat niet gelijk aan religie, al meerdere malen gezegd :).

xD Wat een zever dit weer..

Heb zopas een week in Tunesië en twee weken in Turkije doorgebracht, deels tijdens de ramadam dus. We zaten er in een all in-hotel (Daar laten mensen (voornamelijk russen) dus tientallen borden eten staan omdat ze nu eenmaal decadent willen doen.) en ook erbuiten aten we heel wat, maar geen haan die ernaar kraaide hoor.

Net zo met hoofddoeken. Enkelingen en oudere vrouwen dragen het, that's it.

Weer zo'n voorbeeldje van extremisten die hun cultuur en geloof willen laten gelden door extreme maatregelingen te gebruiken en door overal waar mogelijk dwars te liggen.

dus het KAN wel?

hoe maak je het de extremisten dan duidelijk in NL/Belgie, dat de maat vol is?
;)

• Topic Starter Topic Starter
De zwerver had namelijk zijn vader beledigd omdat hij in de vastenmaand alcohol dronk. Dat meldt de Belgische krant Het Nieuwsblad vandaag.

K*tbelg als je nieuws laat zien, laat dan geen zinnen weg

Beste Ghalid,

Ik heb dit stuk letterlijk en volledig gecopy-pasted uit de krant De Standaard.
Mijn excuses voor de verwarring die hierdoor is ontstaan, het is inderdaad oerstom van me dat ik niet heb gedubbelcheckt met wat andere kranten melden, helaas ben ik zo kortzichtig dat ik maar één krant per dag lees. Ik wil bij deze mijn medeleven betuigen aan de vader en zoon in kwestie die door deze foute berichtgeving in een slecht daglicht komen te staan. Het lag niet in mijn bedoeling om uw eer of die van uw geloofsgenoten te kwetsen, noch was het mijn streven om u aan te zetten tot het uiten van bepaalde verwensingen die u zonder mijn toedoen wellicht niet had hoeven te uiten. Voor al deze misstappen betuig ik hierbij mijn spijt, ik ben er namelijk van overtuigd dat het voorval in Brussel een katalysator kan zijn om tot een beter begrip tussen de gemeenschappen te komen, een nieuwe kans om een brug te slaan tussen verschillende culturen.

:cool:

Voilà, empathie

Als jullie nu ook allemaal jullie excuses aanbieden voor wat gebeurd is, dan kunnen we straks allemaal met een goed gevoel naar huis

Laatst bewerkt:
De zwerver had namelijk zijn vader beledigd omdat hij in de vastenmaand alcohol dronk. Dat meldt de Belgische krant Het Nieuwsblad vandaag.

K*tbelg als je nieuws laat zien, laat dan geen zinnen weg

WTF? Wat is dit voor debiele opmerking? Dat z'n vader 'beledigd' was wel duidelijk , maar of het terecht was? Totaal niet , wat een gestoord volk is het toch? Als er cartoons worden gemaakt zijn ze pisnijdig en als iemand ( die niet eens hun geloof heeft ) een biertje drinkt in hun ongelofelijk domme concept de ramadan gaan ze als een stelletje holbewoners tekeer.

Dus Ghalid k*tkind , hou je smoel in het vervolg als je niks zinnig te zeggen hebt.

Nooit meer Islam en nooit meer beschonken mensen, wat een heerlijke rust zou me dat opleveren. :D

Dit is gebeurd in België, dat geeft hen al helemaal niet het recht.
Respect moet van 2 kanten komen, in dat geval schijt ik dus op de islam, ramadan en moslims

lekker puh

Punt is wat een onzin...deze hele topic klopt niet...een jongen die zegt dat een dakloze zijn vader beledigt en gaat midden in de ramadan die gene te lijf met wat een moordwapen kan zijn.....vraag me af wie er hier liegt de krant/nieuwsbron...of de jongen dat hij moslim is...in de ramadan gaat men eerder de dialoog aan en de ramadan is ook om te weten hoe de armen het hebben..onder anderen...maar de armen aftuigen nehhhh...iets stinkt eraan dit hele verhaal....

Indd, dit hele verhaal hierboven stinkt.

Terug
Naar boven