Fitness Seller

Dakloze afgeranseld om bier tijdens ramadan

• Topic Starter Topic Starter
Ooggetuigen zijn geen 100% proof.

Ik sluit ook niks uit hé. Tkan gebeurd zijn, maar het klinkt zo ongeloofwaardig. (wat het veel gekker maakt, moest het wel kloppen)

Wat wil jij horen ? lle marokkanen zijn lid van al qaida ?

Klopt, het is ook wel zo dat het ongeloofwaarig overkomt (als het in de jaren 80 in de krant stond), maar het begint heel erg geloofwaardig te worden (als je het in de jaren negentig leest), maar nu....nu is het geloofwaardig...wat gebeurt er over 10 jaar? Dan vinden we het normaal?

wie weet is Locust wel 1 van de hele weinigen op dit forum, die zich voor 110% inzet voor zijn sport?

en daar ook nog goede resultaten mee weet te behalen!
:thumbs:

in tegenstelling tot het merendeel van dit board dat loopt te klagen en spammen.........ikzelf incluis!
:o

kijk goed wie ik citeer ... of wil je ook een laser oogcorrectie (wat ik vertegenwoordig)

Bush zei ook dat Saddam nucleaire wapens had enzo

Ze hadden zelfs foto's

Geloofde je zeker ook ofniet Yzord
:roflol:

Ik laat me zelfs opfokken door muziek, dieren, muismat, etc.

Bij nader inzien, is dit topic echt de aandacht niet waard (evenals zowat elke post van Yzord over dit materie). Kan enkel maar schreeuwen hoe rot de moslims/allochtonen wel niet zijn. En dan fantaseren hoe we 'ooit' in een clash zullen vallen en elkaar als beesten doodrammelen. Wat een joke. Weer een TON/Wilders stemmer, what's new on dbb ?

Afijn, ik wil iedereen bedanken voor hun steun aan me om deze middag door te komen...ik val weer terug in mijn huidige leven als brave burger... Yzord gaat weekend vieren...aju mede en buitenlanders.

Bush zei ook dat Saddam nucleaire wapens had enzo

Ze hadden zelfs foto's

Geloofde je zeker ook ofniet Yzord
:roflol:

Bush is een varken en Saddam vond ik wel ok. Sta je van te kijken huh? Misschien omdat ik wat verder in de geschiedenis kijk.

Braaf Yzord

doe je mondlapje maar weer op.

Iran is da best **** da rest!

if you aint dutch you aint much?!

Terug
Naar boven