AndroidHealthClinic

Het fundamentele recht op een frisse pint

Dus Ghalid de man was beledigd omdat die zwerver een pintje dronk en sloeg em daarom kapot. Dit deed hij tijdens de ramadan, die dus bedoeld is om je beter te leren beheersen en na te denken om de armere mensen.

Dus je punt is...

Zal ik het even zeggen, islam sucks monkeyballs!
YEP!
:thumbs:

Punt is wat een onzin...deze hele topic klopt niet...een jongen die zegt dat een dakloze zijn vader beledigt en gaat midden in de ramadan die gene te lijf met wat een moordwapen kan zijn.....vraag me af wie er hier liegt de krant/nieuwsbron...of de jongen dat hij moslim is...in de ramadan gaat men eerder de dialoog aan en de ramadan is ook om te weten hoe de armen het hebben..onder anderen...maar de armen aftuigen nehhhh...iets stinkt eraan dit hele verhaal....

Klopt waarschijnlijk de marokaan....

Ghalid ga gewoon eten jongen, je hebt je ramadan toch al verpest door in het rond te schelden.
Kijk wat die vader en zoon doen, gewoon een zwerver in elkaar slaan TIJDENS DE RAMADAN.
Zij kunnen ook gewoon weer lekker eten, nog steeds radaman doen heeft toch geen zin meer.
De regels zijn heel duidelijk, een ander meppen/uitschelden hoort niet in de ramadan thuis.

De zwerver had namelijk zijn vader beledigd omdat hij in de vastenmaand alcohol dronk. Dat meldt de Belgische krant Het Nieuwsblad vandaag.

K*tbelg als je nieuws laat zien, laat dan geen zinnen weg

Oohnee dat verklaart alles, dan begijp ik het goh logisch eigelijk dan...

Punt is wat een onzin...deze hele topic klopt niet...een jongen die zegt dat een dakloze zijn vader beledigt en gaat midden in de ramadan die gene te lijf met wat een moordwapen kan zijn.....vraag me af wie er hier liegt de krant/nieuwsbron...of de jongen dat hij moslim is...in de ramadan gaat men eerder de dialoog aan en de ramadan is ook om te weten hoe de armen het hebben..onder anderen...maar de armen aftuigen nehhhh...iets stinkt eraan dit hele verhaal....

Hihi

Kankergepeupel. Doodslaan die handel

sjezus, dit soort gasten mogen ze van mij levenslang opsluiten in een gesticht, denk niet dat er iets van verstand oid in zit.

Ik heb mijn ak al geladen!

Ben klaar om te strijden.

Hou nog ff vol, over een paar dagen loopt de rammadan af en kunnen we weer met de moslim gemeenschap lekker aan de bier en alchol.

Terug
Naar boven