XXL Nutrition

Dakloze afgeranseld om bier tijdens ramadan

wat een k*t topic, ik heb zitten lezen omdat me trainingsmaatje die stuurde maar werd er eerder slaperig van

De dader daarvan was een Pool dus i dont care :D.

Ooggetuigen zijn geen 100% proof.

Ik sluit ook niks uit hé. Tkan gebeurd zijn, maar het klinkt zo ongeloofwaardig. (wat het veel gekker maakt, moest het wel kloppen)

Wat wil jij horen ? lle marokkanen zijn lid van al qaida ?

Moslims die geweld gebruiken... klinkt inderdaad zéér ongeloofwaardig. :rolleyes:

ALLE ALLOCHTONEN ZIJN TERRORISTEN x

ik ben een coïtusterrorist :)

ik roof al jullie zusjes van hun maagdelijkheid :evilred:

Janken over verdraagzaamheid uit linker/moslim hoek en in de realiteit zijn het zij zelf die onverdraagzaam blijken te zijn. Natuurlijk niet veralgemenen, er zijn ook nog genoeg moslims die je probleemloos een pint laten drinken, respect voor hen, we zijn hen zeer dankbaar dat we dat nog mogen...

Je weet niet wat er echt heeft afgespeeld, dus waarom ga je gelijk oordelen?

Net als toen Pim neer was geschoten, iedereen ging er van uit dat het weer een Allochtoon was etc.

Maar goed, jullie moeten altijd weer gelijk krijgen ofzo.

Ik geloof het niet....
Is vast zo'n bullshit verhaal....

... zegt ons moslimvriendje...

Misschien zei die zwerver wel RAM ME DAN? Het is vast wel verklaarbaar...

Jongens, laten we het wat positiever bekijken:

Die marokkanen konden even lekker stoom afblazen in een moeilijke maand van de hele dag niks eten en die zwerver had dit misschien juist net even nodig om zijn leven weer op de rails te krijgen en een baan te zoeken.

Is toch veel fijner zo :o:D

Verdraagzaamheid moet van beide kanten komen natuurlijk. Ik heb nooit een linkse of een moslimorganisatie gezien die het tegendeel beweerde. Moest dat zo zijn, haat ik hen net zo hard, links of geen links.

"De toestand in Brussel" - Code red, baby.

Ontopic: K*tmoslims.

Terug
Naar boven