MuscleMeat

Nieuws Het gedraai is begonnen, Wilders wil water bij de wijn doen

Ik moet het nog maar zien, CDA/VVD coalities zijn altijd scherp geweest met weinig maatschappelijk contact, daadkracht boven draagvlak was het motto.

Als blijkt dat Wilders uiteindelijk integratie inlevert voor een financieel rechts liberaal beleid denk ik niet dat z'n achterban nog lang groot zal blijven. Dan zal blijken dat ook deze pion gewoon weer met een klont boter op z'n hoofd de elite vormt.

Geert is echt geniaal, hij weet precies wat, op welk moment te moeten zeggen.

Aangezien het CDA net PVV standpunten heeft gekopieerd en de VVD die standpunten al geruime tijd grotendeel ondersteunt...denk ik dat hij de politieke situatie goed heeft gelezen.

Geert is echt geniaal, hij weet precies wat, op welk moment te moeten zeggen.
Wat ook wel een probleem is, is dat hij verder niet echt goeie kandidaten kan leveren waarschijnlijk... Hij draagt de partij toch echt wel zelf

In dat opzicht kan hij gewoon ten onder gaan aan zn eigen succes! Als hij 40 zetels zou krijgen en hij komt met 20 jandoedels verliest hij al zn kiezers.. Dan kan hij beter 20 zetels krijgen, en 4 jaar later 40 ;)

Hij wil de hypotheek rente aftrek ook onverkort handhaven, een eventuele CDA-VVD-PVV coalitie zal sowieso eigen huizen bezitters ongemoeid willen laten. Let wel, is 7 miljard aan belasting inkomsten waar we het over hebben. Het is feitelijk een subsidie kraan die wagenwijd openstaat.

Dat betekend dat die 34 miljard die eerst moet worden terugverdient om weer bij 0 Euro in kas uit te komen op een andere wijze zal moeten worden onttrokken.

Ben benieuwd hoe z'n achterban zal reageren als bijvoorbeeld de zorgtoeslag voor de maandelijkse ziektekosten premie wordt afgeschaft en nog meer van dit soort noodzakelijke ingrepen. Als je in een buurt woont wordt met onrust zal je loonstrookje al niet dik gezaaid zijn.

Denk ook dat de PVV eerder toe kruipt naar het veiligheidsbeleid van de VVD omdat het eigen optreden van gezag te onrealistisch is. Straffen zullen omhoog gaan, maar dat is pure bureaucratie.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven