- Waardering
- 410
heb ik toch nergens gezegd, heb zelfs gezegd dat ik zelf ook zelden/nooit iets positiefs voel
dat is wel k*t voor je opzich.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb ik toch nergens gezegd, heb zelfs gezegd dat ik zelf ook zelden/nooit iets positiefs voel
Depressie staat voor ernstige neerslachtigheid.
Als mensen een gebeurtenis als vervelend ervaren en daar niet echt mee kunnen omgaan, roepen ze over zichzelf dat ze zich al gauw depressief voelen.
In mijn visie moet je de reële problemen kunnen onderscheiden van de luxe-problemen.
Veel mensen hebben weinig ruggengraat, je ziet het vooral aan kinderen en volwassenen die altijd over beschermd zijn opgevoed en nooit echt ergens voor hebben moeten knokken.
Als er dan bepaalde negatieve zaken afspelen in het (latere) leven heeft men totaal geen weerstand opgebouwd om daar mee te leren omgaan cq te relativeren.
De term 'ik voel me depressief' komt naar boven drijven.Dit terwijl er nuchter beschouwd helemaal niet zo veel aan de hand blijkt te zijn.
Het is een beetje een 'modewoord' van de jaren 90

nergens zin in hebben, nergens voldoening uit halen, nergens het nut van inzien, extreme apathie... ik ben dan geen expert maar als jij deze symptomen dagelijks hebt dus niet 1 of een paar daagjes denk ik toch dat je aardig depressief bent en je levenskwaliteit erg laag ligt...Alleen die symptomen hebben betekent niet dat je depressief bent en maar gelijk pilletjes moet gaan slikken, ik heb al die dingen ook en ben echt niet depressief.
Hebben we Sprytal ook weer, de man die alle obstakels te boven komt met zijn ijzersterke wilskracht. Wat een vent he jongens, wat een vent.
Simpele zielen en andere gedachteloze primaten, of zal ik gewoon zeggen proleten, zijn inderdaad minder bevattelijk voor dergelijke aandoeningen.
nergens zin in hebben, nergens voldoening uit halen, nergens het nut van inzien, extreme apathie... ik ben dan geen expert maar als jij deze symptomen dagelijks hebt dus niet 1 of een paar daagjes denk ik toch dat je aardig depressief bent en je levenskwaliteit erg laag ligt...
dus evt zou kunnen denken aan AD maar iig een vorm van therapie
.Ik zat al te wachten, wanneer komt Sculpture eens opdagen om ons weer te bedienen van clichés en andere borrelpraat met de toonzetting van een deskundige.
En als jij mensen lager inschat dan jijzelf en je ze kwalificeert als debiel dan vraag ik me af Klaasje Vaak wat je hier dan nog doet joh?
Je kan moeilijk problemen in je hersenen hebben als je er geen hebt idd.

Jou onderschrift enige tijd terug luidde.
'Zoveel debielen en zo weinig tijd'
Maar als ik kijk naar de frequenties van jou posts, valt het me elke keer weer op dat jij over enorm veel vrije tijd beschikt om hier te kunnen posten.
Dus dat weinig tijd valt dus wel meeEn als jij mensen lager inschat dan jijzelf en je ze kwalificeert als debiel dan vraag ik me af Klaasje Vaak wat je hier dan nog doet joh?
![]()
juist, alleen meer in de zin van zwakzinnig.
en het is wel heel makkelijk om te zeggen: 'omdat ik verslaafd/depressief ben geweest, ben ik erachter gekomen dat het niet voor pussies is'
je weigert gewoon te beseffen dat je zelf een p*ssy bent
edit: dat laatste was eigenlijk niet relevanteerder een verkapte 'ik ben geen p*ssy post'; dus nvm
edit2: trouwens, welke angststoornis was dat precies?![]()

Origineel gepost door Angelus Bekijk Post
de reden waarom de ander het niet kan, komt bij mij meestal over als onwil (maar misschien is dat weer mijn gebrekkige inlevingsvermogen dat spreekt)
Klaas wil ons, de debielen, genezen. Hij is de verlosser van dbb, hij zet diegenen die het rechte pad verloren hebben terug.