XXL Nutrition

Het grote Captains of Crush gripper topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bestelling is al binnen, bedankt en complimenten voor de snelle levering Bas! Tevens thanks voor de extra goodies, het t-shirt zit me als gegoten en zal zeker vaak gedragen worden tijdens het trainen! Die whey-sample ga ik later vandaag proberen.

Nu wat betreft de CoC grippers: De No.1 krijg ik met de nodige moeite dicht met rechts, met links scheelt het nét 2 mm, dus er is nog veel werk aan de winkel! In ieder geval is het erg degelijk spul, dat had ik gelijk al gezien...
 
^ Nadat ik goed warm was, heb ik met de No.1 inmiddels 4 volledige reps met rechts kunnen maken en 1tje met links. Jeuj
cheer_spongebob.gif
 
Ik heb de grippers ook ontvangen, thx Bas voor de snelle levering+extra's :thumbs:.
Met #1 heb ik al een paar closes gemaakt, rechts, links niet :D.
 
momenteel 3x rechts met #1 en 1x links.. drama dus (trainer 17x links, 27x rechts)

ik hoop dat ik morgen ook het pakje binnenkrijg, ben benieuwd naar die 2... :D

ik ga der nu gelijk maar weer is mee aan de slag na dit allemaal gelezen te hebben

ga je er zelf ook mee trainen bas?
 
sterkte doorgaan ermee je komt er wel!
 
momenteel 3x rechts met #1 en 1x links.. drama dus (trainer 17x links, 27x rechts)

ik hoop dat ik morgen ook het pakje binnenkrijg, ben benieuwd naar die 2... :D

ik ga der nu gelijk maar weer is mee aan de slag na dit allemaal gelezen te hebben

ga je er zelf ook mee trainen bas?

Jazeker! Ik vind dit echt een leuke nieuwe uitdaging na 25 jaar squatten, bankdrukken en deadliften.
Redelijk verslavend ook. Gisteren kwamen ze binnen en ik ben gelijk begonnen met de Trainer om eens rustig uit te proberen. Beide handen geen probleem gelukkig. No.1 krijg ik dicht, maar eerlijk is eerlijk met de nodige moeite, dus er is werk aan de winkel! Morgen eens No.2 proberen.

Vandaag voel ik het wel een beetje in mijn vingers en een hele lichte spierpijn
in mijn onderarmen en ik maar denken dat ik goed getraind was.:rolleyes:

Zijn er al mensen hier die 3 of hoger zitten? Filmpjes, please.:D

@ Sterkte: Netjes hoor!
 
whehe tis inderdaad leuk!

ik kom er dankzij dat filmpje dus achter dat ik lang iets fout heb gedaan.. close zojuist rechts #1 5x met een krap aan fail 6e keer en links 2x :eek:

karma naar hij die dat filmpje poste!
 
Hoeveel lbs waren die CoC #1 en #2 heb zelf grippers van 100 lbs t/m 350 lbs krijg de 250
lbs met links op 1 cm na dicht en met rechts op 0,5 cm na.
 
Hoeveel lbs waren die CoC #1 en #2 heb zelf grippers van 100 lbs t/m 350 lbs krijg de 250
lbs met links op 1 cm na dicht en met rechts op 0,5 cm na.

De 250lbs staat gelijk aan de coc 2 en de 300lbs is iets zwakker dan de 3.
 
Let wel op: grippers zijn onderling slecht met elkaar te vergelijken. Zeker als je ook nog naar verschillende merken gaat kijken.
 
Let wel op: grippers zijn onderling slecht met elkaar te vergelijken. Zeker als je ook nog naar verschillende merken gaat kijken.

Ik heb ze in iedergeval hier vandaan, staat ook nog wel een schematje op om onderarmen en grip te trainen.

Get Grippers Home Page

Voor die wrist rotation en wrist hammer curl zou je een afschroefbare dumbbell kunnen gebruiken.
 
Moet ook maar eens m'n gripkracht aan gaan pakken :D Zit alleen te twijfelen tussen de trainer en #1. Denk dat ik maar begin met de trainer..
 
Let wel op: grippers zijn onderling slecht met elkaar te vergelijken. Zeker als je ook nog naar verschillende merken gaat kijken.

Idd, de heavy grip van 250lbs staat ong. gelijk aan de coc #2, die maar op 195lbs wordt geschat. Hier is een tabel van gripboard, waarmee je alle grippers met elkaar kunt vergelijken:

BB = Beef Builder
COC = Captains of Crush
HG = HeavyGrips
MM = Mash Monster (certificatie grippers van Gripboard)

.225 BB Beginner………..……………………………………...100lbs

HG 100

.225 COC T …………………………………………………........100 lbs

HG 150

.235 COC #1 …………………………………………………...... 140 lbs

HG 200

.235 BB Advanced ………………………………………….….…140 lbs

.250 BB Super Advanced …………………………………....173 lbs

.260 BB Master …………………………………………………......195 lbs

HG 250

.260 COC #2 ………………………………………………….........195 lbs

.275 BB Super Master…………………………………………..….265 lbs

HG 300

.281 COC #3 …………………………………………………........…280 lbs

.281 BB Grand Master…………………………………………...….280 lbs

.295 spring, 1/4" mount, 2.75 width MMG1 *…….......306 lbs

.295 spring, 3/16" mount, 2.75 width MMG2 *……...…315 lbs

.295 BB Elite ………………………………………………................325 lbs

.306 spring, 1/4" mount, 2.75 width MMG3 *………....…335 lbs

.306 spring, 3/16” mount, 2.75 width MMG4 *……….....345 lbs

.306 BB Super Elite ……………………………………………..........350 lbs

.312 COC #4 ……………………………………………………............365 lbs

.312 BB Grand Elite……………………………………………...........365 lbs
 
oke ik doe ook mee heb 2 en 3 besteld ben benieuwd
 
whehe tis inderdaad leuk!

ik kom er dankzij dat filmpje dus achter dat ik lang iets fout heb gedaan.. close zojuist rechts #1 5x met een krap aan fail 6e keer en links 2x :eek:

karma naar hij die dat filmpje poste!

Wat deed je fout dan en nu dus goed? :D
 
Back
Naar boven