XXL Nutrition

Het grote Captains of Crush gripper topic

jammer, ze zijn nog niet binnen :( ik was juist zo nieuwsgierig geworden naar die #2

• Topic Starter Topic Starter
jammer, ze zijn nog niet binnen :( ik was juist zo nieuwsgierig geworden naar die #2

De meesten hebben ze binnen 24 uur gekregen. Soms laat de post pakketten nog een nachtje in een sorteercentrum liggen en dan wordt het 48 uur.
Als je ze morgen niet hebt PM me even met je naam en adres, kijk ik even bij de track en trace waar ze zijn.

De meesten hebben ze binnen 24 uur gekregen. Soms laat de post pakketten nog een nachtje in een sorteercentrum liggen en dan wordt het 48 uur.
Als je ze morgen niet hebt PM me even met je naam en adres, kijk ik even bij de track en trace waar ze zijn.

allright, ill let you know! ;)

Goed topic :thumbup:

Ik heb ze ook al binnen, Trainer en No 1, die laatste krijg ik nog met geen mogelijkheid dicht haha. Ik ben ook iets sterker rechts dan links. Ik heb tevens Sport besteld, deze voor de warming up sets. Zodra ik een serieuze training met de CoC Grippers achter de rug heb laat ik het wel ff weten :D

• Topic Starter Topic Starter
Kijk maar uit, voor je het weet zit je met chronische peesklachten!

Is ook kwestie van juiste set techniek, als je die in de smiezen hebt kan het zijn dat je zomaar een grippertje zwaarder dicht krijgt....

Daar heb je helemaal gelijk in Harpep. Net zoals bij iedere belasting moet je ook bij de grippers voor overtraining oppassen. Maar je weet hoe het gaat he, nieuw speelgoed...!:rolleyes:

Je hebt het over juiste set techniek. Kun je daar wat meer over vertellen?

Daar heb je helemaal gelijk in Harpep. Net zoals bij iedere belasting moet je ook bij de grippers voor overtraining oppassen. Maar je weet hoe het gaat he, nieuw speelgoed...!:rolleyes:

Je hebt het over juiste set techniek. Kun je daar wat meer over vertellen?
moet je ff dat filmpje kijken dat ik op de eerste pagina had gepost:)

Heb ze ook binnen, thanks voor alle extra's.

Heb de trainer 14x met rechts gesloten, met links 2x:eyes:

De coc 1, 2mm van close, links, geen kans.

Hoppa, 1 ook geclosed!

Heb ze eergisteren gekregen en krijg nu de no.1 goed dicht met beide handen (8 keer) binnekort maar 2 en 2.5 bestellen want had de Trainer en no.1 gekocht met de gedachte dat ze wat zwaarder waren :cool:

N.b. thx voor de extratjes

Zojuist CoC #1 en #2 besteld en betaald.

Ben benieuwd, kan echt niet wachten tot ik ze binnen heb :D

Gezien zoveel animo rond de grippers (mezelf geincludeerd) en zoveel badasses die de #1 al sluiten.
In navolging op de #3 wedstrijd een nr #2 wedstrijd houden? Altijd een leuke stimulans.

leuk idee, open jij em?

Let eens op 'Erwin', dat topic is al geopend.

ja ik zag het, dat topic waar jij de pret weer wil bederven.

Check deze brutale opmerking;

Ayvarrr zegt:
weet je wanneer je de man bent
Ayvarrr zegt:
als je die coc's met je mond closed

editted, ik mocht van tornado niet posten dat ie de coc's met zn aars closet

Terug
Naar boven