Fitness Seller

Het grote Captains of Crush gripper topic

Bezoekers in dit topic

Ik heb zojuist de no 1 met zowel links als rechts [3 keer met tussenpauze] gesloten :cool: Had het met links niet verwacht ^^ maandag de volgende sessie! 5 reps per kant!!! :tanden:
 
Ben helaas te arm om nr 2 en 2.5 te bestellen :(

ik probeer dus nu om die 1 volledig te sluiten op veel reps. laatste millimeter is het zwaarste van de hele beweging.
 
Wat ik me nou afvraag, zijn die dingen functioneel om meer deadlift reps te halen, m'n polsen zijn vaak de bottleneck met deadlifts ik kan dan nog wel een paar reps, maar m'n handen verliezen grip zwaar irritant :(
 
Wat ik me nou afvraag, zijn die dingen functioneel om meer deadlift reps te halen, m'n polsen zijn vaak de bottleneck met deadlifts ik kan dan nog wel een paar reps, maar m'n handen verliezen grip zwaar irritant :(

meesten zeggen dat het geen carryover heeft, maar ik vind van wel. Mijn grip is er sterker van geworden in het algemeen.
 
Je kan ze toch dichtknijpen + vasthouden voor een tiental seconde. Lijkt me dat je andere grip daar ook wel sterker van wordt. Misschien niet beste methode maar 't moet toch kunnen.
 
iets carryover zal het wel hebben. maar voor deadlifts kun je beter je supporting grip trainen (farmer walk's, thick bar holds)
 
Zal eens kijken op de site lijkt me wel leuk spul om te hebben, vooral omdat je ze mee kan nemen waar je maar wilt, een barbell daarentegen wil nog wel eens problematisch zijn.
 
Enige probleem is dat je geen curlz kan doen met grippers:sad:
 
vandaag nummer 1 en 2 binne gekregen
1 krijg ik net gesloten maar 2 blijft ruim 2.5 cm open staan :P

dat word trainen :P
 
Wat deed je fout dan en nu dus goed? :D

njah ik pakte zon ding dus beet en kneep gewoon, aangezien ik vrij kleine handen heb kwam eigenlijk alleen het kootje van mijn middelvinger echt om de poot. men pink zat er sowieso ergens naast te bungelen + nog dat duim verhaal.. en dan doe jet het toch wel aardig fout :D
 
No. 1 Krijg ik dicht, maar de No. 2 niet, Een paar keer, met rechs, net niet (zat net 2 mm tussen ofzo) Maar verslavend!! Zit er teveel mee te k*tten en ik voel het in m'n onderarmen..
 
No. 1 Krijg ik dicht, maar de No. 2 niet, Een paar keer, met rechs, net niet (zat net 2 mm tussen ofzo) Maar verslavend!! Zit er teveel mee te k*tten en ik voel het in m'n onderarmen..

:D Ik weet precies wat je bedoelt!
Ik zit ook de hele tijd te knijpen. Vanmiddag rug/biceps getraind, niks aan de hand. Vanavond weer even knijpen, niks aan de hand.
Begint net mijn onderarm spontaan in de kramp te schieten, zonder dat ik iets doe!
Nogal pijnlijk kan ik je zeggen. Ik denk dat mijn lichaam me probeert te vertellen om die grippers even met rust te laten.

Damn, wat zijn sommigen van jullie al sterk zeg.
No.2 krijg ik met geen mogelijkheid helemaal dicht.

CoC grippers:SportFood.nl voor sportvoeding
 
ZE ZIJN BINNEN!

Lekker snel, bedankt!
ik krijg de 1 niet dicht dus werk aan de winkel :)

Rare vraag: wat voor materiaal zijn die vulschuimpjes?
Mijn (loge) hond heeft er een opgegeten :o

Ik zag dat ze compleet oplossen in water dus hij zal geen verstopping krijgen iig .
 
:D Ik weet precies wat je bedoelt!
Ik zit ook de hele tijd te knijpen. Vanmiddag rug/biceps getraind, niks aan de hand. Vanavond weer even knijpen, niks aan de hand.
Begint net mijn onderarm spontaan in de kramp te schieten, zonder dat ik iets doe!
Nogal pijnlijk kan ik je zeggen. Ik denk dat mijn lichaam me probeert te vertellen om die grippers even met rust te laten.

Damn, wat zijn sommigen van jullie al sterk zeg.
No.2 krijg ik met geen mogelijkheid helemaal dicht.

CoC grippers:SportFood.nl voor sportvoeding
Race doen wie als eerst de 2 dichtkrijgt? :D
ZE ZIJN BINNEN!

Lekker snel, bedankt!
ik krijg de 1 niet dicht dus werk aan de winkel :)

Rare vraag: wat voor materiaal zijn die vulschuimpjes?
Mijn (loge) hond heeft er een opgegeten :o

Ik zag dat ze compleet oplossen in water dus hij zal geen verstopping krijgen iig .

pure proteine! je hond zal een beest worden! :cool:
 
Jonko, alleen je handen trainen is wel leuk maar niet echt effectief:D
 
Ik krijg de trainer dicht :rocknana: :banana:

De nr 1 moet nog 10 mm. :o

Ik wist dat ik een zwakke grip heb, vandaar dat ik ze besteld heb...
Ik ben rechtshandig, maar mijn linkerhand is een stuk sterker dan rechts, frappant ???

Lets get crushin' !! Popeye arms!!!

Edit: even warmgedraaid met de trainer...
Dat helpt dus wel.
De nr 1 gaat nu op 2 mm na dicht.

Iig veel werk aan de winkel.
 
Laatst bewerkt:
Jonko, alleen je handen trainen is wel leuk maar niet echt effectief:D

Ik train alles inmiddels weer :D weer licht beginnen, mja, gaat snel vooruit weer ^^ Benen zijn alleen nog erg zwak.
 
ZE ZIJN BINNEN!

Lekker snel, bedankt!
ik krijg de 1 niet dicht dus werk aan de winkel :)

Rare vraag: wat voor materiaal zijn die vulschuimpjes?
Mijn (loge) hond heeft er een opgegeten :o

Ik zag dat ze compleet oplossen in water dus hij zal geen verstopping krijgen iig .

Graag gedaan Dutchvince!
Die vulschuimpjes moeten tegenwoordig allemaal biologisch afbreekbaar zijn, dus ik denk dat je hond er weinig last van zal hebben.;)
Een andere klant belde me vorig jaar in paniek omdat zijn hond de eiwit emmer behoorlijk leeggeten had. Na een paar dagen het hele huis ondergesproeid te hebben was alles weer ok!:D

@ Jonko- deal. De eerste van ons die 2 dichtkrijgt post hier het filmpje!
 
Back
Naar boven