MuscleMeat

Het grote Captains of Crush gripper topic

Netjes Chewie!!! Op naar de cert, en leren met de camera overweg te gaan wil ook wel helpen :D

Het heeft mij ongeveer 10 filmpjes gekost, maar vandaag of morgen ben ik officieel Mash Monster....2 van de 3 juryleden hebben het filmpje al approved, dus voldoende, maar de derde moet toch nog even judgen volgens de regels... Dus nog ff wachten tot die klaar is en dan zal ik het filmpje ook posten ;)

JA ach ik mieter die cam neer en knijp in dat ding :P
Bij me cert zal de judge de foto van de close maken en iemand anders mag mij filmen :p
En ik wacht in spanning af op je filmpje ;)

@ bas hehe jammer kon het proberen :P

JA ach ik mieter die cam neer en knijp in dat ding :P
Bij me cert zal de judge de foto van de close maken en iemand anders mag mij filmen :p
En ik wacht in spanning af op je filmpje ;)

@ bas hehe jammer kon het proberen :P

Mijn filmpie is van parallel (iets verder) close, niet van CCS close, dat zal nog wel een paar jaar duren met mijn kleine 7" handjes :(
Denk dat ik nog eerder de #3.5 sluit vanaf parallel dan de #3 CCS.....

Die camera, daarom heeft het mij ook zo veel keren gekost, iedere keer of te ver weg, of verkeerde hoek, of hand in de weg, etc, etc....

Die #3 voor je cert hoef je trouwens zelf niet te betalen, dat doet IM, en IM zal zelf ook die #3 opsturen, dat deden ze ook met de Red Nails voor mijn cert.
Voordeel van de #3 cert is dat je de #3 naderhand mag houden, de Red Nail moet weer teruggestuurd worden :(

Mijn filmpie is van parallel (iets verder) close, niet van CCS close, dat zal nog wel een paar jaar duren met mijn kleine 7" handjes :(
Denk dat ik nog eerder de #3.5 sluit vanaf parallel dan de #3 CCS.....

Die camera, daarom heeft het mij ook zo veel keren gekost, iedere keer of te ver weg, of verkeerde hoek, of hand in de weg, etc, etc....

Die #3 voor je cert hoef je trouwens zelf niet te betalen, dat doet IM, en IM zal zelf ook die #3 opsturen, dat deden ze ook met de Red Nails voor mijn cert.
Voordeel van de #3 cert is dat je de #3 naderhand mag houden, de Red Nail moet weer teruggestuurd worden :(

Ik vroeg het meer aan bas, zodat ik nog een oefen 3 vooraf binnen zou krijgen :P
Hoezo meot je die rednail terug sturen? Alsof ze hem willen hergebruiken :P

ik zie een coc# 3, volgens mij is dat het verkeerde filmpje?

ondanks dat, very toxicating ;)

Is toch t goede filmpje?

Wat mij wel opvalt, is dat ondanks dat ik op de 2.5 nog steeds niet verder kom.. de 2 steeds meer begint aan te voelen als een perry-sport gripper. Ik kan dat ding echt altijd en overal sluiten als ik wil.. Ook TNS en ook wel als ik net uit bed ben of gezopen heb ;)

ik zie een coc# 3, volgens mij is dat het verkeerde filmpje?

ondanks dat, very toxicating ;)

masmonster houd in dat het een parallel set is. Zie gripboard.com
MMS lvl 0 = een coc#3, daarboven krijg je een gripper thuis gestuurd(die calibrated is) die je vanaf parallel set moet sluiten en daarna moet terug sturen.

btw nice close scorpion...hoever ben je met de 3.5?

btw nice close scorpion...hoever ben je met de 3.5?

Tjsa, op de helft? :D

Nee, ik weet het niet precies. Laatste keer dat ik het geprobeerd heb op ongeveer 1-1,5cm maar ik ben voornamelijk met de Vulcan gripper bezig.

lvl 13 certificering van de Vulcan gripper ook van het weekend gedaan, lvl 14 komt er binnenkort aan (al wel gesloten)....

Ik verwacht wel dat jij (en dat verwacht ik van mezelf eigenlijk ook :D) de 3.5 voor het einde van het jaar gesloten hebt, dus zet m op! :cool:

Hoe moet ik de lvls van de vulcan inschatten ivm de coc's?

De 3.5 komt idd wel nog dit jaar...misschien nog wel eerder...hoop ik :P

Dude heb jij eigenlijk iets van msn ofzo?

masmonster houd in dat het een parallel set is. Zie gripboard.com
MMS lvl 0 = een coc#3, daarboven krijg je een gripper thuis gestuurd(die calibrated is) die je vanaf parallel set moet sluiten en daarna moet terug sturen.

lol, oke dan... ik dacht dat het een ander merk gripper was :o

lol, oke dan... ik dacht dat het een ander merk gripper was :o

Dat is het ook: MM1 t/m MM6 zijn Custom Made grippers van Warren Tetting.
Alleen voor de entry level MM0 is een #3 van IronMind gebruikelijk.

Zie www.mashmonster.com voor alle regels.

@Chewie:
De Vulcan gripper:

http://www.gripboard.com/index.php?showtopic=25552

Sommige vinden de #3 vergelijkbaar met lvl 11, anderen met lvl 12. Ik vind mijn #3 vergelijkbaar met lvl13.
Dus of ik heb een zware #3 of een makkelijkere Vulcan ;)
Iig is lvl 14 duidelijk boven de #3. Lvl 16 ligt geloof ik rond de 3.4...

Als je mijn msn bedoelt: mvogels [apen-staart] white-scorpion.nl

ben alleen niet zovaak online, email response is een stuk sneller op dat adres door smartphone ;)

Dat is het ook: MM1 t/m MM6 zijn Custom Made grippers van Warren Tetting.
Alleen voor de entry level MM0 is een #3 van IronMind gebruikelijk.

Zie www.mashmonster.com voor alle regels.

@Chewie:
De Vulcan gripper:

http://www.gripboard.com/index.php?showtopic=25552

Sommige vinden de #3 vergelijkbaar met lvl 11, anderen met lvl 12. Ik vind mijn #3 vergelijkbaar met lvl13.
Dus of ik heb een zware #3 of een makkelijkere Vulcan ;)
Iig is lvl 14 duidelijk boven de #3. Lvl 16 ligt geloof ik rond de 3.4...

Als je mijn msn bedoelt: mvogels [apen-staart] white-scorpion.nl

ben alleen niet zovaak online, email response is een stuk sneller op dat adres door smartphone ;)

Ah k...heb je toegevoegd.
Heb btw Theo eens gemaild met het heugelijke nieuws.
Hij heeft nog gewoon de nederlandse nationaliteit :P Jammer erg jammer weer:P

Moet me maar meteen laten certificeren opde 3.5 dan ben ik daar eerste dutchman op en misschien 1ste in de wereld :P

Ah k...heb je toegevoegd.
Heb btw Theo eens gemaild met het heugelijke nieuws.
Hij heeft nog gewoon de nederlandse nationaliteit :P Jammer erg jammer weer:P

Moet me maar meteen laten certificeren opde 3.5 dan ben ik daar eerste dutchman op en misschien 1ste in de wereld :P
Dat gaat je denk ik niet lukken, de eerste voor de #3.5
Er zijn al verschillende aanmeldingen vanuit de US (zie gripboard), dus dan ben je nooit op tijd om eerste te zijn....
Zou wel gaaf zijn hoor! ;)

Ach ja, hij is niet op vakantie, dus ik vind niet dat ie zich nog nederlander mag noemen (in dit geval dan :D)....

Ik zit nog steeds op mijn RedNail certificering te wachten. Heb alles op de 12e gedaan en opgestuurd, nog steeds niets van gehoord van IM, dus daaraan kun je ook alweer zien dat je het niet gaat halen om 1ste van de wereld te zijn op de 3.5 cert.

1ste van nederland kan wel degelijk, go for it!!! :cool:

Dat gaat je denk ik niet lukken, de eerste voor de #3.5
Er zijn al verschillende aanmeldingen vanuit de US (zie gripboard), dus dan ben je nooit op tijd om eerste te zijn....
Zou wel gaaf zijn hoor! ;)

Ach ja, hij is niet op vakantie, dus ik vind niet dat ie zich nog nederlander mag noemen (in dit geval dan :D)....

Ik zit nog steeds op mijn RedNail certificering te wachten. Heb alles op de 12e gedaan en opgestuurd, nog steeds niets van gehoord van IM, dus daaraan kun je ook alweer zien dat je het niet gaat halen om 1ste van de wereld te zijn op de 3.5 cert.

1ste van nederland kan wel degelijk, go for it!!! :cool:

ja i know heb het gripboard gelezen...gabriel, teemul en nog een shitload hebben al gemaild. En ik zit gvd nog steeds 3 a5 mm minimaal van closure :P

Ja im is niet altijd even snel. Hoop dat ze wel opschieten met mijn witness etc :P

Ben zeer benieuwd met die witness van jou wie het is, misschien dezelfde als die ik had, of misschien ik wel ;)

Haha hoop jouw :P
Wie had jij eigenlijk en weet jij hoeveel witnesses er hier in nld rondlopen?

Theo's witness was Marcel Mostert
Mijn witness was Stephen Stheeman

Wat ik begrijp is dat een ieder die ooit in contact is gekomen met Ironmind gevraagd kan worden als witness. Dus heb je ooit iets besteld, ben je lid van Milo, of ben je ooit gecertificeerd dan kun je gevraagd worden.

Aangezien er niet al te veel mensen in NL zijn volgens mij die IronMind kent, is de keus vrij klein volgens mij.
Ik denk dat ze er ook rekening mee houden dat de witness bekend is met de certificering (mijn witness had ooit een bag of nails gekocht)....

Het is in ieder geval afwachten. Heb je Elizabeth Hammond al gesproken?

Theo's witness was Marcel Mostert
Mijn witness was Stephen Stheeman

Wat ik begrijp is dat een ieder die ooit in contact is gekomen met Ironmind gevraagd kan worden als witness. Dus heb je ooit iets besteld, ben je lid van Milo, of ben je ooit gecertificeerd dan kun je gevraagd worden.

Aangezien er niet al te veel mensen in NL zijn volgens mij die IronMind kent, is de keus vrij klein volgens mij.
Ik denk dat ze er ook rekening mee houden dat de witness bekend is met de certificering (mijn witness had ooit een bag of nails gekocht)....

Het is in ieder geval afwachten. Heb je Elizabeth Hammond al gesproken?

Elizabeth heeft me wel beantwoord, me de regels nogmaals toegezonden (procedure) ik heb die positief beantwoord en toen antwoorde zijn van dat ze een witness gingen zoeken en dat ik over een weekje ofzo het hoor.

Terug
Naar boven