XXL Nutrition

Het grote Captains of Crush gripper topic

Dan moet je echt proberen te certificieren...

Knap ! Natuurlijk moet je proberen te certificieren, als je hem nu al kan sluiten met spierpijn :o Goed bezig [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Impressive!!!!

Dan zou ik idd de cert eens gaan proberen, zou lachen zijn als ik dadelijk door IM benaderd wordt voor judge ;)

Ben benieuwd naar het filmpje!

Super Chewie! Erg nice!

Netjes bro! Nu certificeren die handel!

Waarom is Fries geen Hollander meer?

Theo is geemigreerd naar sumatra dacht ik (indonesie). Lijkt me overigens wel dat hij nog de nld nationaliteit heb.
Op het filmpje zie je helaas niet dat ik hem dicht heb, hou me hand niet recht voor de cam, maar geloof me maar (heb hier nog 3 getuigen :P )

Heb net ironmind gemaild met mijn adress etc ivm certificatie...

Zou alleen jammer zijn als ik nu een 2.8 hebgekregen en op de cert een 3.2 krijg:P

Daarom wordt wel geadviseerd om de 3.5 ccs te closen, maar goed, adrealine als het eenmaal zover is doet ook veel.
Je zei tenslotte zelf dat dit een makkie was ;)

Theo is op Bali getrouwd, dus ik weet niet in hoeverre de nederlandse nationaliteit dan nog behouden blijft, maar, hij woont niet meer in nederland, dus geen nederlander meer :D

• Topic Starter Topic Starter
Heb net ironmind gemaild met mijn adress etc ivm certificatie...

Hartstikke goed kerel!
Je hebt een nieuwe 3 geclosed uit de nieuwe batch dus het verschil zal nooit tussen de 2.8 en 3.2 zitten, maar eerder tussen de 2.9 en 3.1.
Als je deze 3 makkelijk dichtkreeg dan zal geen enkele 3 uit de nieuwe batch een probleem opleveren.;)

Thnx lui het komt wel goed :)

Zal de eerste keer zijn dat ik een soort van sportprestatie lever die nog ergens opslaat, dus ben er wel een beetje trots op als het lukt :P

SPortfood nog interesse in een dealtje ? :P(jij stuurt me nog een #3 en iktrek een t shirt van jullie aan op de certificering die online komt te staan? :P )

succes met die certificering chewie

Lijkt me dicht kerel..

Netjes Chewie!!! Op naar de cert, en leren met de camera overweg te gaan wil ook wel helpen :D

Het heeft mij ongeveer 10 filmpjes gekost, maar vandaag of morgen ben ik officieel Mash Monster....2 van de 3 juryleden hebben het filmpje al approved, dus voldoende, maar de derde moet toch nog even judgen volgens de regels... Dus nog ff wachten tot die klaar is en dan zal ik het filmpje ook posten ;)

• Topic Starter Topic Starter
He Chewie,

Goed dat je voor de cert gaat.
Waarschijnlijk zal IM ook contact met ons opnemen over je certificering en dan zal ik vragen of wij de 3 aan je mogen leveren aangezien wij de officiele dealer in Nederland zijn.
Als dat zo is krijg dan regelen we wel wat.;)
Mocht IM willen dat je er 1 rechtstreeks uit de VS moet nemen dan kunnen we helaas niks voor je doen.

We houden contact!

Gr. Bas

Terug
Naar boven