GlenNoob
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb juist de trainer en no1 gekregen ik ben 15jaar train nog maar 5maandjes en krijg de no1 gesloten wel maar voor 1 rep, hoelang zou het duren tot ik de no2 kan sluiten? Ik train ongeveer elke dag dusja
Thanks
Het duurde bij mij ongeveer 1/2 maanden meen ik me te herinneren. Sluit zelf nu de #2.5 voor 6.
Voor de 3 sluiters, hoeveel reps (mms) zijn nodig op de 2,5 om de 3 succesvol te kunnen sluiten?

Daar doel ik niet eens op, maar hoe denk je dat je handen voelen als je iedere dag flink traint?ja ik weet dat elke dag trainen = artitis of hoe je het ook schrijftmaar als ik tv kijk enz pak ik gewoon een gripper en knijp (verslaaft)
thanks voor de comment

, heeft iemand misschien een trainings schema? Ik moet eigenlijk in 1 of 2maand in een dynamo meter 80kg kracht kunnen drukken op school, Ik kan nu een COC no.1 sluiten, ik zal nog een no 1.5 en no. 2 bestellen, als iemand een schema heeft dat ik snel de no. 1.5 kan sluiten aub help me 
Neen, maar hoe train je 30min ? Ik wil dit graag doen en dan 5x per week want minder lukt me niet, heeft iemand misschien een trainings schema? Ik moet eigenlijk in 1 of 2maand in een dynamo meter 80kg kracht kunnen drukken op school, Ik kan nu een COC no.1 sluiten, ik zal nog een no 1.5 en no. 2 bestellen, als iemand een schema heeft dat ik snel de no. 1.5 kan sluiten aub help me
![]()
is hetzelfde als je iedere dag in de weegschaal loopt te knijpen manNeen, maar hoe train je 30min ? Ik wil dit graag doen en dan 5x per week want minder lukt me niet, heeft iemand misschien een trainings schema? Ik moet eigenlijk in 1 of 2maand in een dynamo meter 80kg kracht kunnen drukken op school, Ik kan nu een COC no.1 sluiten, ik zal nog een no 1.5 en no. 2 bestellen, als iemand een schema heeft dat ik snel de no. 1.5 kan sluiten aub help me
![]()

Toen ik begon kneep ik 67kg op zo'n ding (wat Theo Burggraaff had) en ik kon toen net de #2 sluiten.
Theo zat rond de 78kg en kon bijna de #3.5 sluiten.
Vergeet dus maar vast dat jij daar 80kg op gaat drukken. Natuurlijk zit er wel verschil per meter, maar normaal gesproken is 80kg behoorlijk veel!
Een schema, tsja, dat verschilt per persoon.
Wat ik meestal doe kan ik hier wel gaan posten, maar daar heb je niets aan aangezien jij niet over dezelfde grippers beschikt als ik.
Ga eens wat lezen op gripboard.com daar vind je zoveel trainingsschema's dat je gauw zat zult beseffen dat je er toch echt zelf een zult moeten gaan maken die bestaat uit meerdere van onderstaande technieken:
- Overcrushes
- Single Closes
- Reps
- Strap lift
- Coin Hold
- Negatives
- Choker closes
En dan natuurlijk nog CCS, MMS en eventueel TNS.
Als je echt wilt, dan is een halfuurtje zo vol met oefeningen![]()
ik heb die handdyno van Theo overgenomen (dat rode digitale ding) toen ik hem net kreeg kneep ik 84kg erop (sloot de #3 toen al) en nu haal ik 94kg+-
en max het lijkt er veel meer op als je denkt, je kan die handdyno stellen en als jij die stelt op een spread van 4cm + dan lijkt het echt net een gripper!
)....Ik heb er toen ik bij hem was 1 x in geknepen, dus dan zal dat stellen wel veel schelen denk ik zo, want ik geloof nooit dat ik nu van 67 naar ~90kg ben gegaan, en zoveel schelen wij niet in kracht (geen 30kg iig)....
Maar dan nog, 80KG binnen 2 maanden halen vanaf de #1 blijft een onmogelijke taak.......

Er zijn mensen die de 2.5 20x konden sluiten voordat zij de 3 konden sluiten.
Ikzelf ben nooit boven de 6 reps geweest met de 2.5
Het is maar net hoe je traint en wat voor jou het beste is...
Als je de 2.5 en de 3 vergelijkt is dat alsof je 120kg met 160kg op de bench press vergelijkt.
Of je doet negatives met de 160kg, of je doet reps met de 120kg.
Het beste kun je dus een of meerdere grippers daar tussenin hebben om de stap wat kleiner te maken...
Een BBSM (Beef Builder Super Master) zou een optie kunnen zijn.
Er is al eerder in dit topic een lijst gepost met gripper sterktes.
zoek er 1 rond de 2.7 - 2.8, je zult zien dat je progressie dan een stuk sneller gaat
@TS, iedere dag trainen kan wel, maar ik raad het je niet aan.
Ik zou zeggen, hou het op 3x per week. Je zult zien dat het snel zat gaat
Succes!
Theo kneep er in voordat hij hem mij stuurde en deed toen 87kg...Hij had toen al een tijdje geen grippers meer aangeraakt.
Weet niet welke coc je sloot toen jij 67 pakte..., maar ik set die dyno ook als een gripper (positie in me hand iig) niet gewoon pakken en knijpen![]()