AndroidHealthClinic

Het grote Captains of Crush gripper topic

Je bent echt niet de enige hoor!
Ik heb ooit met de No.1 door de sportschool gelopen en er zaten toch hele stevige knapen bij die hem niet dichtkregen.
De jongens die hier op het forum al boven de No.2 dichtkrijgen zijn al behoorlijk gevorderd kwa grip training.
De Trainer (meest verkocht) is overigens in backorder en we verwachten weer een hele lading morgen, uiterlijk donderdag binnen te krijgen, dus dan gaan ze ook gelijk de deur uit.;)
Ik wacht het wel af.
Als de lichtere ook binnen zijn ga ik er geregeld mee aan de gang, en dan zul je eens wat zien! :p
Leg maar alvast een No.4 klaar! :D
Waar ik benieuwd naar ben is hoe snel mijn kracht vooruit zal gaan...
Ik heb vandaag de No.1 wel een keer of 15 dichtgenepen, omdat mijn zoon bijv. ook wel nieuwsgierig was, je kent dat wel...
Met die lichtere kan mijn zoon ook meedoen (13 jaar jong! ;) )
Ik gun me eerst nog wat rust, en zal verderop in de week eens een serieuze set proberen te maken. :rolleyes:

Ik vind het knap hoor, ik weet niet of ik 8 reps haal met de Nr.1... :rolleyes:
Hoe lang train je er al mee?
heb ze nou een maand denk maar nog niet egt heel vaak serieus getrained maar ga ik nu wel mee beginnen

@515 licht daar niet aan want kan andere dingen ook moeilijk vast pakken maar het is nu bijna over.

ik heb nu trouwens wel al een tijd dat als ik een vuist maak dat ik iets hoor knaken en als ik me pols naar boven doe dan kraakt er iets. doet trouwens geen pijn

vandaag heavy gripper 250 geclosed, voelde wat zwaarder als de CoC 2. weet de verhouding niet precies. iig closed (H)

die heb ik zelf niet :P en ook niemand in me nabije omgeving :P moet hem zelf maar us bestellen :P maar ik amuseer me eerst nog even met de 2

Zojuist mijn CoC Shield ontvangen van Sportfood :D

Het lijkt alsof ie scheef hangt maar dat komt door de hoek van de camera, hij hangt namelijk 100% waterpas :)

2njx8iv.jpg

29lmpu8.jpg

Ziet er netjes uit!!!!
Maar, dure verzameling heb je daar, Sport t/m #4?

Heb ze alle 10 inderdaad. Ik gebruik die lichtste soms uit verveling als ik tv kijk ofzo, even 100+ reps maken :D En wilde de collectie compleet hebben.
Mooi setje! :cool:
Ik heb de eerste vier inmiddels, en als ik eerlijk ben, is dat voor nu nog wel even genoeg...
Ik vind die No.1 echt genoeg voor een setje van 8... :o
Maar zo'n volledige verzameling is wel gaaf natuurlijk.
Krijg je dat schild er bij als je de verzameling compleet maakt..? :p

zooo ik had een extratje gekregen van m'n bijbaantje, dus maar eventjes mezelf getrakteerd op 2 grippers :D

Ik heb de trainer een keer geprobeerd bij EQ_909 en dat ging easy, de #1 heb ik ook geclosed en #2 bijna (dat was pas geleden). Dus #1 en #2 besteld :) als ik met links #1 niet dicht krijg bestel ik denk ik de trainer ook nog.

Maar goed ben benieuwd :) moet denk ik nog tot maandag wachten.. shit :p

Hoe, hoeveel en hoevaak doen jullie grip training?
2x per week en dan 5 sets per hand per keer?

Klein vraagje :p

Ik kreeg vandaag m'n COC no. 1.5 en 2, ik kan nu de 1.5 sluiten, de no.2 komt parallel, zou ik in 4maanden de no.2 of de no.2.5 kunnen sluiten?

Zo voor de homo's hier...me broertje heeft gister de #2 op 3mm na geclosed...was de 3e keer ooit dat ie crushde :P

zit in de familie george :p

Klein vraagje :p

Ik kreeg vandaag m'n COC no. 1.5 en 2, ik kan nu de 1.5 sluiten, de no.2 komt parallel, zou ik in 4maanden de no.2 of de no.2.5 kunnen sluiten?

Als je er serieus mee bezig gaat moet de 2 iig kunnen!
Succes iig ;)

@Chewie, netjes van je broertje!
Ik neem aan dat ie ook aan krachtsport doet?

Mijn pa kan de no.2 sluiten en heeft nog nooit powertraining of crushing strenght getrained, hij is nu 44 :p

Mark soort van, in de bajes is ie wat gaan fitnessen en hij traint nu sinds begin augustus met me mee....maar met een bench van 70 en een squat van 80....niet echt bijzonder dus. Deads heeft ie nog niet gedaan, dat komt deze week.

Mark soort van, in de bajes is ie wat gaan fitnessen en hij traint nu sinds begin augustus met me mee....maar met een bench van 70 en een squat van 80....niet echt bijzonder dus. Deads heeft ie nog niet gedaan, dat komt deze week.
Netjes dan!!!
Even gauw de 2 sluiten en dan op naar de 2.5 voor hem ;)

Ik heb nu Trainer-1,5-2,0-3,0.

De trainer om reps mee te maken, 1,5 lukt net niet, 2 scheelt 1 cm. Over de 3 hoeven we het nog niet te hebben. :D

Ik zou zeggen, koop de 1 en de 2.5 erbij. De 1 kun je nu mooi gebruiken, en de 2.5 is wel heel prettig van 2 naar 3 ;)

heb de 1-2 vandaag aangekregen! 2 nog wel anderhalve cm- 1 cm. De 1 krijg ik vrij gemakkelijk dicht, zowel links als rechts!

Terug
Naar boven