AndroidHealthClinic

Het grote Captains of Crush gripper topic

good luck

PR staat inmiddels op 8*2.5 binnen 5 minuten. De 3..is kansloos.

Stomme noob vraag misschien maar wat betekent PR?

Thanks

Persoonlijk Record.

ahnja thanks :p

• Topic Starter Topic Starter
He, de eerste No.4 is besteld! Iemand van hier?

Ik niet.. eerst die b*ch van een #3 maar s sluiten :P

nope sorry, ik heb hem al :P
Door een pols blessure en het enorm traag reageren van me witness nog geen certificatie gehad. Door die pols vind ik het niet erg dat me witness sloom reageert, maar toch mocht me pols eerder zijn genezen dan dat hij reageert, dan vraag ik een andere witness!

Jeugdige overmoed misschien..? :p

Ik ben meer dan twee keer zo oud, en heb dus net de Nr.1 binnen gekregen.
Die kan ik sluiten, met rechts...:cool:
Links net niet...:o

Ik dacht; ik bestel de Nr.1 dan kan ik de eerste weken een beetje langere setjes doen, om er aan te wennen.
Valt dat even tegen! :eek:

Maar goed, na jaren van nietsdoen, en slechts in m'n derde week van krachttraining, en na een hele week onregelmatige nachtdiensten, zal ik mezelf eerst nog even wat rust gunnen, en dan serieus er mee aan de gang! :cool:

Ik merkte toen ik enkele weken terug weer begon te trainen, dat mijn grip wat tekort schoot, vandaar mijn motivatie.
Bij dumbbell squats, en dumbbell shrugs viel het me nogal pijnlijk op dat ik de 50kg dumbbells maar ternauwernood vast kon houden! :o
Aan het eind van een set hingen ze dan nog slechts in mijn vingertoppen... :o

Maar daar gaat verandering in komen! ;)

even een vraagje voor die certificatie moet je hem dan met bijde handen dicht doen of alleen met rechts of links.

kan de nummer nu trouwens 8 reps met nummer 1 doen rechts en de nummer 2 tot 1.5 cm ongeveer
met links red ik de nummer 1 net niet omdat ik een rare pijn in me pols krijg.

even een vraagje voor die certificatie moet je hem dan met bijde handen dicht doen of alleen met rechts of links.

kan de nummer nu trouwens 8 reps met nummer 1 doen rechts en de nummer 2 tot 1.5 cm ongeveer
met links red ik de nummer 1 net niet omdat ik een rare pijn in me pols krijg.
Ik vind het knap hoor, ik weet niet of ik 8 reps haal met de Nr.1... :rolleyes:
Hoe lang train je er al mee?

Heb ooit is bij een vriend (wvw op forum) 1 met rechts en links gesloten, leuke dingentjes zijn het:thumbs:

Ik heb de drie lichtere ook maar gelijk besteld...
Kan ik een beetje opwarmen voor de Nr.1

Heb ik nou zo'n "wimpy" grip, of wat is dat nou..?
Ik lees hier van gasten die de Nr.1 gelijk de eerste keer een aantal keren helemaal konden sluiten.
En als ik dan zie wat voor "stats" ze in hun sig hebben...
Misschien komt het door mijn werk...
Misschien ga ik straks snel vooruit met de C.O.C.'s I don't know!
Ik ben vandaag wel heel vermoeid na een heftige werkweek met weinig slaap, misschien is dat ook een faktor die meespeelt...
Ik ben benieuwd hoe "makkelijk" ik er overmorgen een setje uitpers. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de drie lichtere ook maar gelijk besteld...
Kan ik een beetje opwarmen voor de Nr.1

Heb ik nou zo'n "wimpy" grip, of wat is dat nou..?
Ik lees hier van gasten die de Nr.1 gelijk de eerste keer een aantal keren helemaal konden sluiten.
En als ik dan zie wat voor "stats" ze in hun sig hebben...
Misschien komt het door mijn werk...
Misschien ga ik straks snel vooruit met de C.O.C.'s I don't know!
Ik ben vandaag wel heel vermoeid na een heftige werkweek met weinig slaap, misschien is dat ook een faktor die meespeelt...
Ik ben benieuwd hoe "makkelijk" ik er overmorgen een setje uitpers. :D

Je bent echt niet de enige hoor!
Ik heb ooit met de No.1 door de sportschool gelopen en er zaten toch hele stevige knapen bij die hem niet dichtkregen.
De jongens die hier op het forum al boven de No.2 dichtkrijgen zijn al behoorlijk gevorderd kwa grip training.
De Trainer (meest verkocht) is overigens in backorder en we verwachten weer een hele lading morgen, uiterlijk donderdag binnen te krijgen, dus dan gaan ze ook gelijk de deur uit.;)

Terug
Naar boven