Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je blijft zuchten jij. Les voor de volgende keer dus; beter nadenken voor je iets typt.zucht brah, ik typ gewoon even snel en dan denk ik daar niet bij na, die spelfout in duitsers was ook vanwege de snelheid
Je blijft zuchten jij. Les voor de volgende keer dus; beter nadenken voor je iets typt.
Wat een voetbalshow van barca, ONGELOFELIJK. Maar wat ik niet snap, waarom kan arsenal niet zo spele tegen barca. Tegen bijvoorbeeld manu of chelsea kunnen ze dat wel, maar tegen barca raken ze geen bal. Ik zie trouwens geen enkele ploeg barca uitschakelen.
Het was NIET ongelofelijk.
en barca word echt wel uitegschakeld hoor, iedereen denkt nu barca is de aller aller aller beste, maar waarom winnen ze dan niet alles 20-0?
Elke voetballiefhebber zag dat dit ongelofelijk was. De manier waarop ze combineren, de manier waarop ze arsenal meteen onder druk zetten, de goals waren van prachtige makelij. ik vind het best oke dat arsenal eruit ligt , anti voetbal ploeg ze doden gewoon het spel in plaats van mooi aanvallend te spelen , good bye sweet wenger eigen schuld dikke bult , aanval loont altijd in plaats van een muur opzetten
Wat een voetbalshow van barca, ONGELOFELIJK. Maar wat ik niet snap, waarom kan arsenal niet zo spele tegen barca. Tegen bijvoorbeeld manu of chelsea kunnen ze dat wel, maar tegen barca raken ze geen bal. Ik zie trouwens geen enkele ploeg barca uitschakelen.

Het was NIET ongelofelijk.
en barca word echt wel uitegschakeld hoor, iedereen denkt nu barca is de aller aller aller beste, maar waarom winnen ze dan niet alles 20-0?
Real fan zekerElke voetballiefhebber zag dat dit ongelofelijk was. De manier waarop ze combineren, de manier waarop ze arsenal meteen onder druk zetten, de goals waren van prachtige makelij.
"maar waarom winnen ze dan niet alles 20-0?" wat is dit nu weer voor domme opmerking. Gisteren had het trouwens een grote score kunnen zijn zonder almnunia die een aantal gemaakte goals uit het doel hield.