Fitness Seller

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

zucht brah, ik typ gewoon even snel en dan denk ik daar niet bij na, die spelfout in duitsers was ook vanwege de snelheid

• Topic Starter Topic Starter
Wat een voetbalshow van barca, ONGELOFELIJK. Maar wat ik niet snap, waarom kan arsenal niet zo spele tegen barca. Tegen bijvoorbeeld manu of chelsea kunnen ze dat wel, maar tegen barca raken ze geen bal. Ik zie trouwens geen enkele ploeg barca uitschakelen.

De kracht van Barcelona is dat ze altijd bal bezit houden. Zodra de tegenstander de bal heeft, vliegen ze er op af. Als je ziet hoeveel balbezit ze op de helft van de tegenstander hebben, dan valt het aantal kansen nog wel mee.

Maar ik zie een Chelsea of Man U dit Barcelona zeker wel uitschakelen. Arsenal heeft het netjes gedaan, maar een ploeg als Chelsea is vele malen efficiënter in de counter.

Alsof Van Persie die kans zo zou afwerken als hij zogezegd het fluit signaal niet had gehoord. Had Van Persie de bal niet getrapt was er geen tweede gele kaart.

Van persie is geen pro. Dat slaan was al zo dom daar had hij al direct rood voor kunnen krijgen. Dat maakte echt een groot verschil met 10 man verder.

Wat een voetbalshow van barca, ONGELOFELIJK. Maar wat ik niet snap, waarom kan arsenal niet zo spele tegen barca. Tegen bijvoorbeeld manu of chelsea kunnen ze dat wel, maar tegen barca raken ze geen bal. Ik zie trouwens geen enkele ploeg barca uitschakelen.

Het was NIET ongelofelijk.
en barca word echt wel uitegschakeld hoor, iedereen denkt nu barca is de aller aller aller beste, maar waarom winnen ze dan niet alles 20-0?

en barca word echt wel uitegschakeld hoor, iedereen denkt nu barca is de aller aller aller beste, maar waarom winnen ze dan niet alles 20-0?

Real fan zeker :roflol: Elke voetballiefhebber zag dat dit ongelofelijk was. De manier waarop ze combineren, de manier waarop ze arsenal meteen onder druk zetten, de goals waren van prachtige makelij.
"maar waarom winnen ze dan niet alles 20-0?" wat is dit nu weer voor domme opmerking. Gisteren had het trouwens een grote score kunnen zijn zonder almnunia die een aantal gemaakte goals uit het doel hield.

Dit Barca is (imho) het beste team ooit. Sowieso het beste team dat ik ooit met eigen ogen/live heb zien voetballen.

Moest trouwens nog het hardste lachen na afloop van de wedstrijd. Vraagt die presentator aan Mario Been en Youri Mulder wie dit Barca nog kan afstoppen. Waarop die Mulder bloedserieus zegt: Schalke 04. Die Mario Been schoot vol in de lach en verslikte zich half. Was natuurlijk ook maar een grapje van Youri, maar toch.

ik vind het best oke dat arsenal eruit ligt , anti voetbal ploeg ze doden gewoon het spel in plaats van mooi aanvallend te spelen , good bye sweet wenger eigen schuld dikke bult , aanval loont altijd in plaats van een muur opzetten

ik vind het best oke dat arsenal eruit ligt , anti voetbal ploeg ze doden gewoon het spel in plaats van mooi aanvallend te spelen , good bye sweet wenger eigen schuld dikke bult , aanval loont altijd in plaats van een muur opzetten

anti voetbal tegen barca. Tegen andere ploegen spelen ze zelf het barca spelletje, maar tegen barca zelf kunnen ze het niet. Tja, kun je het ze kwalijk nemen.

nee je zag duidelijk dat ze gewoon gingen verdedigen en tijd rekken dat is anti voetbal ja goed dat die h**ren eruit liggen

patmuscle heeft arsenal gister ook voor het eerst zien spelen hoor.
en naturell heeft gister een hele andere wedstrijd gezien. "ze speelde ongelovelijk" :roflol:

Jij vond ze slecht spelen dan?

slecht niet, maar vond ze niet indrukwekkend. helemaal niet voor eigen maatstaaf.
Het is logisch dat arsenal niet in de aanval gaat met veel man als ze 2-1 kunnen verdedigen. de wedstrijd is gewoon verziekt door de 2de gele kaart (die volgens de regels natuurlijk wel gegeven mag worden maar een scheids zonder hersenafwijking had wel aangevoeld dat dit geen moment daarvoor was).
met 10man wordt het tegen een ploeg als barca natuurlijk wel heel moeilijk.

jose deed het vorig jaat ook met inter - dus waarom nu niet
ik word het beetje moe van dat tikki/takki voetbal - ik ga voor shaktar vanwege al die bruine russen:)

omda winnen goed genoeg is.

Barcelona bouwt rustig op met zeer mooi voetbal, en geeft enorm weinig kansen weg. Het voetbaltactische is het imo even goed dan voetbaltechnische.

De enige manier om ertegen te spelen is een cattenaccio neerzetten, hopen dat zij veel missen en jij een lucky break krijgt.

Laatst bewerkt:
Vanavond eindelijk weer echt voetbal, het is alweer twee weken geleden.

volgende les gaan we aan de leestekens werken

Dat is inderdaad een extreme fout, in die context maakt het niet zoveel uit of ik nou een komma of een ; neerzet. Hoort met een D daarentegen.

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Real fan zeker :roflol: Elke voetballiefhebber zag dat dit ongelofelijk was. De manier waarop ze combineren, de manier waarop ze arsenal meteen onder druk zetten, de goals waren van prachtige makelij.
"maar waarom winnen ze dan niet alles 20-0?" wat is dit nu weer voor domme opmerking. Gisteren had het trouwens een grote score kunnen zijn zonder almnunia die een aantal gemaakte goals uit het doel hield.

Je vond dit ongelofelijk? Ik vond ze zeker de 1e helft voor hun doen maar matig, tegen 10 man is het niet zo bijzonder om ze weg te tikken.

Terug
Naar boven