AndroidHealthClinic

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

• Topic Starter Topic Starter
jose deed het vorig jaat ook met inter - dus waarom nu niet
ik word het beetje moe van dat tikki/takki voetbal - ik ga voor shaktar vanwege al die bruine russen:)

Inter had hoerenchance. Normaal ging barca zelfs door als dat doelpunt op het einde niet onterecht afgekeurd was!

Vanavond eindelijk weer echt voetbal, het is alweer twee weken geleden.

:roflol:

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Dat is inderdaad een extreme fout, in die context maakt het niet zoveel uit of ik nou een komma of een ; neerzet. Hoort met een D daarentegen.

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Je vond dit ongelofelijk? Ik vond ze zeker de 1e helft voor hun doen maar matig, tegen 10 man is het niet zo bijzonder om ze weg te tikken.

Voor hun doen was het miisschien niet ongelijfelijk omdat we zoveel van hun gewend zijn. Wat ik wil zien, is een ploeg die vol op de aanval gaat tegen barca. Maar ik denk dat we dat nooit gaan zien.:(

Inter had hoerenchance. Normaal ging barca zelfs door als dat doelpunt op het einde niet onterecht afgekeurd was!

:roflol:

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Voor hun doen was het miisschien niet ongelijfelijk omdat we zoveel van hun gewend zijn. Wat ik wil zien, is een ploeg die vol op de aanval gaat tegen barca. Maar ik denk dat we dat nooit gaan zien.:(

Ik denk dat Arsenal gewoon de kwaliteit mist om in camp nou zelf een beetje aan voetballen toe te komen.

Ik denk dat Arsenal gewoon de kwaliteit mist om in camp nou zelf een beetje aan voetballen toe te komen.

mja misschien, maar gisteren was toch echt te erg voor woorden. Geen enkel schot op doel!

Tottenham-ac milan wordt een mooie wedstrijd, ik voel het.:D
wel jammer dat gattuso niet mee mag doen :(

Laatst bewerkt:
Niemand die gisteren heeft gekeken? :P

wie heeft dat wel dan volgens jou ? arsenal staat ook maar 2e in de competitie ;)

Ik bedoel er meer mee te zeggen dat Arsenal niet echt bewust zo verdedigend speelde maar dat ze gewoon de kwaliteit miste om zelf een beetje te kunnen voetballen. Een club als Inter speelt wel echt op de verdediging.

tot de rode kaart van van persie deed arsenal het helemaal niet slecht in nou camp
daarna was het over - je moet tegen barcelona het veld klein houden - anders was het nog meer geworden

tot de rode kaart van van persie deed arsenal het helemaal niet slecht in nou camp
daarna was het over - je moet tegen barcelona het veld klein houden - anders was het nog meer geworden
Het gaat hier niet over slecht of goed maar over aanvallend of verdedigend spelen. Als je niet weet waar het over gaat bemoei je er dan ook gewoon niet mee.

Het gaat hier niet over slecht of goed maar over aanvallend of verdedigend spelen. Als je niet weet waar het over gaat bemoei je er dan ook gewoon niet mee.

dit is idd een heel sterk argument van echt voetbalkenner
zolang jij arsenal een kwaliteitsloze ploeg vind in nou camp , dan bemoei ik mij liever idd er niet meer mee - so long bro

Ja heb gekeken maar vond het geen te mooie wedstrijd:-) Wat vond jij ervan???

Tempo was laag. Totternham verdedigde alleen en de bejaarden bij milan konden niet veel forceren. Moest gattuso hebben gespeeld konden we tenminste een beetje lachen.:(

ja tottenham- milan. Op 2be kwam die, ik weet wel niet of jullie dat ontvangen.
toen ik zag dat het niet op nederland 3 kwam ben ik maar even alle kanalan af gegaan, Heb digitale tv, maar ik denk dat ik die belg alleen op de tv benede heb, boven heb ik vreemd genoeg ook geen nickelodeon meer :sad:

On topic: mag wel eens gescoord worden bij PSV, saaie mensen die schotten

Joepie, geen frank raes commentaar bij twente/zenit

Joepie, geen frank raes commentaar bij twente/zenit

Jawel, was gewoon even technisch probleempje:D

Man wat heb ik genoten van zenith sintpetersburg. Soms deden ze me echt denken aan barca. 3-0 is trouwens heel vertekenend maar dat heb je soms bij voetbal.

dit is idd een heel sterk argument van echt voetbalkenner
zolang jij arsenal een kwaliteitsloze ploeg vind in nou camp , dan bemoei ik mij liever idd er niet meer mee - so long bro
Ik gaf niet eens een argument maar ik gaf aan over welk onderwerp we het hadden, kan je nou echt niet lezen?

En wou jij zeggen dat Arsenal wel genoeg kwaliteit heeft om te voetballen(lees zelf kansen creëren etc) in Nou Camp? Als je de wedstrijd hebt gezien zou je die conclusie toch echt niet kunnen trekken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven