AndroidHealthClinic

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

Heerlijk, de mindere ploeg zijn en toch met een 3-0 overwinning van het veld stappen :D

barcelona is toch echt wel een speciaal elftal. Nu spelen ze uit bij Sevilla.. en sevilla hangt in eigen huis met ze 10-nen voor het strafschopgebied:D Te zielig bijna

• Topic Starter Topic Starter
barcelona is toch echt wel een speciaal elftal. Nu spelen ze uit bij Sevilla.. en sevilla hangt in eigen huis met ze 10-nen voor het strafschopgebied:D Te zielig bijna

Sevilla is ook niet veel soeps dit seizoen, maar je hebt gelijk. Ik heb het eerder gezegd en ik zeg het nog eens, wanneer speelt er een keer een ploeg offensief tegen barca??!

Sevilla is ook niet veel soeps dit seizoen, maar je hebt gelijk. Ik heb het eerder gezegd en ik zeg het nog eens, wanneer speelt er een keer een ploeg offensief tegen barca??!

als ze in de CL een 3-0 achterstand goed moeten maken misschien

Ik denk dat Manutd wel offensief gaat spelen tegen barca , zelfs chelsky ze zijn te pakken hoor , heb manutd zien spelen tegen arsenal 2-0 fa cup en ik moet zeggen waren efficienter dan barca .

niemand speelt aanvallend tegen barca als ze alles te verliezen hebben

niemand speelt aanvallend tegen barca als ze alles te verliezen hebben

Dan denken wij er anders over:-) Als chelski of manutd de volgende ronde barca loten gaan deze beide teams thuis (als dat de eerste wedstrijd is) heel aanvallend spelen tegen barca. Daar wil ik veel op verwedden.Mourinho heeft ze vorig jaar met slecht inter ze eruit gebonjourd en het jaar ervoor was chelski zelfs veel beter dan barca in de semies. En met Ferguson weet je nooit bij manutd.Hoe die ze zal aanpakken (beter dan 2 jaar geleden in de finale hoop ik toch alhoewel ze dan hun plezier voetbal niet hebben kunnen spelen barca die dag )

Laatst bewerkt:
Dan denken wij er anders over:-) Als chelski of manutd de volgende ronde barca loten gaan deze beide teams thuis (als dat de eerste wedstrijd is) heel aanvallend spelen tegen barca , daar wil ik veel op verwedden.Mourinho heeft ze vorig jaar met slecht inter ze eruit gebonjourd en het jaar ervoor was chelski zelfs veel beter dan barca in de semies, en met ferguson weet je nooit bij manutd hoe die ze zal aanpakken (beter dan 2 jaar geleden in de finale hoop ik toch alhoewel ze dan hun plezier voetbal niet hebben kunnen spelen )

Vorig jaar Inter was zwaar onterecht, bij Chelsea was slim gespeeld door Hiddink, de eerste die ze echt brak. Man united wil ik nog wel zien, kan daar weinig over zeggen, maar Chelsea zou zeker anti-voetbal gaan spelen met deze selectie.

Vorig jaar Inter was zwaar onterecht, bij Chelsea was slim gespeeld door Hiddink, de eerste die ze echt brak. Man united wil ik nog wel zien, kan daar weinig over zeggen, maar Chelsea zou zeker anti-voetbal gaan spelen met deze selectie.

Heb je een punt maar Manutd speelt toch aanvallender dan chelski . Ik denk na Barca speelt Manutd het betere voetbal de laatste 12 jaar in de champions league met 3 finales '99 ,2008, 2009 waarvan 2 gewonnen en altijd minimum de kwartfinale bereikt. Dus ik denk dat manutd zich niet kan veroorloven om anti voetbal tegen barca te spelen, een leuke 4-2 ofzo score zit er wel in dan .Ofwel zijn ze elkaar waard en zien we een 1-1 ofzo. We see eerst moet Marseille nog overwonnen worden deze week eer we een droomfinale Barca-Manutd kunnen krijgen.

Laatst bewerkt:
Heb je een punt maar Manutd speelt toch aanvallender dan chelski . Ik denk na Barca speelt Manutd het betere voetbal de laatste 12 jaar in de champions league met 3 finales '99 ,2008, 2009 waarvan 2 gewonnen en altijd minimum de kwartfinale bereikt. Dus ik denk dat manutd zich niet kan veroorloven om anti voetbal tegen barca te spelen, een leuke 4-2 ofzo score zit er wel in dan .Ofwel zijn ze elkaar waard en zien we een 1-1 ofzo. We see eerst moet Marseille nog overwonnen worden deze week eer we een droomfinale Barca-Manutd kunnen krijgen.
Bayern wint de sjampionnen liek dit jaar met Louis.

Nee.

http://www.youtube.com/watch?v=sJFqmW63grA&feature=related

Aan 8:00 zie je dat milito offside is. En bij de volgende herhaling zie je het nog beter.

En dit is gewoon een geldig doelpunt.

http://www.youtube.com/watch?v=FSFNhYJ31Q0&feature=related

Omdat Inter beter was, vooral die eerste wedstrijd. Uiteraard gingen ze in de tweede wedstrijd die voorsprong verdedigen, maar dat willen de Barca-pijpers niet snappen.

Terug
Naar boven