MuscleMeat

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

JIJ ja

Ik kijk naar voetbal voor de sensatie, ik kan net zo goed genieten van de counters van een Chelsea of Inter tegen Barcelona. Wie bepaalt wat mooi is ? of wat goed voetbal is ? Iedereen voor zich zelf neem ik aan.

Super mooi hoe Chelsea en Inter tegen Barcelona speelde. Die gingen er echt voor, vechten voor elke meter, ook al liepen ze de hele tijd achter uit.

Ja , natuurlijk ik. Dacht je soms dat ik sprak voor iemand anders dan mezelf.

spannend potje

• Topic Starter Topic Starter
godver inter k*tploeg @###@!!/@#

Jammer voor bayern, echt een mooie ploeg om te zien. Robben en Ribery die heersen op de flanken en Gomez die mij echt kan bekoren.

Manutd ook door met een half b team so i'm happy 2.

Bayern had het in de eerste helft af moeten maken. Hopelijk moet Inter tegen Barca, dan kunnen ze weer winnen.

Leuke pot voetbal. Slechts bij vlagen goed maar zeker vermakelijk. Robben was veruit de beste man op het veld. Al is hij nog geen Babel natuurlijk.

Je gebruikt het woord ''feitelijk''. Jouw mening is dat Barcelona onterecht verloor, dat is iets anders.

Moet je de regels van buitenspel en hands er ff op nalezen. Misschien dat je de feiten dan ziet.

Moet je de regels van buitenspel en hands er ff op nalezen. Misschien dat je de feiten dan ziet.
Ik had het over ''goedgekeurde goals''. Dat heb ik er uiteraard speciaal bij gezet, omdat je anders weer ging klagen. Helaas kan je niet zo goed lezen, dus klaag je alsnog.

Ongelofelijk dat bayern dit nog weggaf zeg! Wat een verschil ook tussen de eerste en tweede helft.

hahahaha mooie wedstrijd. Ik vindt het wel jammer.. Inter heeft eto'o en sneijder en daarna is er een groot gat. De Champions League winst was natuurlijk een incident en dan is het jammer voor die oudjes dat ze onverdiend doorstote naar de kwartfinale.

Robben was veruit de beste man op het veld. Al is hij nog geen Babel natuurlijk.

Uhuh? Babel die voetbalt volgend jaar bij een amateurclub.

Wat een kansen kreeg Bayern in de eerste helft. Mooie wedstrijd om te zien bleef spannend tot het einde. De CL is dit jaar zeer attractief!
Wel jammer voor ome louis

godver inter k*tploeg @###@!!/@#

Jammer voor bayern, echt een mooie ploeg om te zien. Robben en Ribery die heersen op de flanken en Gomez die mij echt kan bekoren.

Ribery die heerst op de flanken? Hou toch op, hij was gister een van de mindere aan de kant van Bayern. Hij liep zich veel te vaak vast.

ribery speelde dood goed..
balen van bayern, is er toch nog zon skeere italiaanse club door :S

• Topic Starter Topic Starter
vanavond Real effe lyon afdrogen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven