MuscleMeat

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

Tweede vid is hands. Dus geen geldige goal.

Nee joh, die wedstrijden zitten er tussen. Als je Sevilla ook ziet verdedigen:D Dat is serieus te grappig voor woorden.

Maarja dat gebeurt nou eenmaal als je elke wedstrijd superieur bent.

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Tweede vid is hands. Dus geen geldige goal.

Lees de spelregels er dan nog is op na. Hij kan ze armen moeilijk in ze reet proppen. Dus er is niet veel fouts aan zijn houding. Inter verdedigde inderdaad goed maar ze verdiende het niet om door te gaan.

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Omdat Inter beter was, vooral die eerste wedstrijd. Uiteraard gingen ze in de tweede wedstrijd die voorsprong verdedigen, maar dat willen de Barca-pijpers niet snappen.

Wat heb jij tegen Barcelona?

Nee joh, die wedstrijden zitten er tussen. Als je Sevilla ook ziet verdedigen:D Dat is serieus te grappig voor woorden.

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Lees de spelregels er dan nog is op na. Hij kan ze armen moeilijk in ze reet proppen. Dus er is niet veel fouts aan zijn houding. Inter verdedigde inderdaad goed maar ze verdiende het niet om door te gaan.

doe ik zo vaak, feels good:)

maar on topic: word jij nauw niet moe van dat hele geweldige barca, Het is net alsof je FC Utrecht - vv zierikzee zit te kijke, het verschil is te groot.

Ja klopt. De Bleeckere fluit direct nadat de bal de arm/hand raakte , heb je volkomen gelijk in.

Waar moet hij ze arm laten dan?

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

doe ik zo vaak, feels good:)

maar on topic: word jij nauw niet moe van dat hele geweldige barca, Het is net alsof je FC Utrecht - vv zierikzee zit te kijke, het verschil is te groot.

hahahaha

Inderdaad, ik vind het totaal niet meer leuk om naar te kijken. Omdat het altijd eenrichtingsverkeer is. Wordt zelfs enigzins saai. Ik kijk veel liever naar een spannende wedstrijd tussen twee gelijkwaardige topteams.

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Wat heb jij tegen Barcelona?

Ik ben het er mee eens, hij doet het denk ik niet bewust. Maar die bal komt vervolgens wel terecht bij Bojan die dan weer scoort. Je HOEFT hier niet voor te fluiten, maar het mag zeker wel. Dus hier hoef je niet over te zeiken als barca supporter.

btw Sevilla had gister een aantal goede kansen in de tweede helft.

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

Trollolol.

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Beter kijken. Is geen hands. Komt op zijn buik.

Hand gaat naar de bal, hij toucheert hem een klein beetje.

Dus hands.

Hij wordt van 1 meter afstand in zijn maag geschoten. Is never nooit niet hands.

Ik ben het er mee eens, hij doet het denk ik niet bewust. Maar die bal komt vervolgens wel terecht bij Bojan die dan weer scoort. Je HOEFT hier niet voor te fluiten, maar het mag zeker wel. Dus hier hoef je niet over te zeiken als barca supporter.

btw Sevilla had gister een aantal goede kansen in de tweede helft.

Tuurlijk krijgen ze af en toe een kans.. Die spaarzame kansjes bevestigen eenstemeer hoe bijzonder het is dat Sevilla uberhaupt kansen creeerd tegen Barca.

Maar goed, niet iedereen hoeft een fan te zijn van Barca. Ben ik zelf ook niet echt. Ik kijk Barcelona pas sinds 2005/2006.

Ik kan geen voetbal team haten die elk team terug dringt in eigen huis. Om nog maar te zwijgen over het trackrecord dat Barcelona en Messi achterlaten momenteel.

Dat mag. Maar het blijft feitelijk onterecht dat Inter doorging.

• Topic Starter Topic Starter
Omdat Inter beter was, vooral die eerste wedstrijd. Uiteraard gingen ze in de tweede wedstrijd die voorsprong verdedigen, maar dat willen de Barca-pijpers niet snappen.

In de eerste wedstrijd was het gelijkopgaand. In de tweede wedstrijd was barca veel beter. Ik en vele ander barca pijpers met mij vinden dus terecht dat barca door had moeten gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Barcelona-spelers beschuldigd van doping
In Spanje is voetbalclub Barcelona beschuldigd van dopinggebruik. De club reageert furieus. "We eisen onmiddelijk een rectificatie."
Radiostation Cadena Cope beschuldigde Barcelona van dopinggebruik. De Catalanen hebben op hun website gereageerd op de beschuldigingen. "We eisen onmiddelijk excuses en een rechtzetting", klinkt het verontwaardigd.
"Bovendien onderzoeken we momenteel welke gerechterlijke stappen we kunnen ondernemen." De club staat momenteel aan kop in de Primera Division. Gisteravond speelde het nog 1-1 gelijk bij Sevilla.

Bascross kom er maar in.

Nee, want feitelijk maakte Inter meer goedgekeurde goals.

Ja want als een team wint is het altijd terecht...:rolleyes:

En van mooi voetbal houden is ook not-done natuurlijk. Stel je voor zeg dat je je voorkeur afstemt op het meest vermakelijke team. Nee, je mag alleen fan worden van een club als het slecht gaat... :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ja want als een team wint is het altijd terecht...:rolleyes:

En van mooi voetbal houden is ook not-done natuurlijk. Stel je voor zeg dat je je voorkeur afstemt op het meest vermakelijke team. Nee, je mag alleen fan worden van een club als het slecht gaat... :rolleyes:

Inderdaad , cheering for laundry zoals Jerry Seinfeld zei. Sommigen snappen niet dat er mensen zijn die naar de sport kijken om het talent en niet voor een specifieke ploeg. Waarom zou je voor een ploeg blijven 'supporteren' als ze er niks van bakken? Tenzij je natuurlijk cheered for laundry.

omdat je club is, dat is een gevoel....Hoe kan je nu gepassioneerd achter een ploeg staan omdat die toevallig op het moment goed voetbal spelen, je hebt er helemaal geen band mee.

omdat je club is, dat is een gevoel....Hoe kan je nu gepassioneerd achter een ploeg staan omdat die toevallig op het moment goed voetbal spelen, je hebt er helemaal geen band mee.

Dat bedoel ik juist , ik sta niet achter één ploeg. Als ik dan toch één ploeg zou naar voor schuiven zou het barca zijn. Gewoon omdat ik hun manier van voetballen het beste vind en hoe voetbal hoort te zijn. Net zoals andere sporten , tennis -> Nadal en Federer , 100m sprint -> Bolt. Ik kijk naar sport om het atletisch vermogen en talent te zien , niet om me 'verplicht' te voelen om achter één ploeg of persoon te staan ookal bakken ze er niets van.

Terug
Naar boven