MuscleMeat

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

Nee, want feitelijk maakte Inter meer goedgekeurde goals.

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

Ik heb niks tegen Barca. Ik word alleen moe van die losers die zich allemaal afrukken op Barca en allemaal ineens ''fan'' zijn.

total failure

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

Beschuldigingen van dopinggebruik vindt je echt overal terug. Van voetbal en schaatsen tot aan hockey en wielrennen. Altijd gericht tegen het team of het individu dat ver verheven is boven de rest en onmogelijke prestaties neerzet.

Dat bedoel ik juist , ik sta niet achter één ploeg. Als ik dan toch één ploeg zou naar voor schuiven zou het barca zijn. Gewoon omdat ik hun manier van voetballen het beste vind en hoe voetbal hoort te zijn. Net zoals andere sporten , tennis -> Nadal en Federer , 100m sprint -> Bolt. Ik kijk naar sport om het atletisch vermogen en talent te zien , niet om me 'verplicht' te voelen om achter één ploeg of persoon te staan ookal bakken ze er niets van.
Maar dan ben jij nooit zo blij met een mooi doelpunt van dzsudzsak als ik, en jij lag rustig op de bank toen bij exelsior-psv 2 strafschoppen werden toegekend in de slotfase...wat je zegt klinkt logisch maar ik benijd je niet.

Dat bedoel ik juist , ik sta niet achter één ploeg. Als ik dan toch één ploeg zou naar voor schuiven zou het barca zijn. Gewoon omdat ik hun manier van voetballen het beste vind en hoe voetbal hoort te zijn. Net zoals andere sporten , tennis -> Nadal en Federer , 100m sprint -> Bolt. Ik kijk naar sport om het atletisch vermogen en talent te zien , niet om me 'verplicht' te voelen om achter één ploeg of persoon te staan ookal bakken ze er niets van.

JIJ ja

Ik kijk naar voetbal voor de sensatie, ik kan net zo goed genieten van de counters van een Chelsea of Inter tegen Barcelona. Wie bepaalt wat mooi is ? of wat goed voetbal is ? Iedereen voor zich zelf neem ik aan.

Super mooi hoe Chelsea en Inter tegen Barcelona speelde. Die gingen er echt voor, vechten voor elke meter, ook al liepen ze de hele tijd achter uit.

Ja want als een team wint is het altijd terecht...:rolleyes:

En van mooi voetbal houden is ook not-done natuurlijk. Stel je voor zeg dat je je voorkeur afstemt op het meest vermakelijke team. Nee, je mag alleen fan worden van een club als het slecht gaat... :rolleyes:

Je gebruikt het woord ''feitelijk''. Jouw mening is dat Barcelona onterecht verloor, dat is iets anders.

• Topic Starter Topic Starter
JIJ ja

Ik kijk naar voetbal voor de sensatie, ik kan net zo goed genieten van de counters van een Chelsea of Inter tegen Barcelona. Wie bepaalt wat mooi is ? of wat goed voetbal is ? Iedereen voor zich zelf neem ik aan.

Super mooi hoe Chelsea en Inter tegen Barcelona speelde. Die gingen er echt voor, vechten voor elke meter, ook al liepen ze de hele tijd achter uit.

Voetbal is een wereldwijd populaire balsport waarbij twee ploegen van elf spelers moeten proberen de bal in het doel van de tegenstander te krijgen.

En dus niet zoals inter of chelsea deed, met 11 achter de bal barca het scoren te beletten :fuu:

En dus niet zoals inter of chelsea deed, met 11 achter de bal barca het scoren te beletten :fuu:

Inter had in de eerste wedstrijd al 3 goals gemaakt, logisch dat je de voorsprong gaat verdedigen. Dringt het niet door ofzo? Is al zo vaak gezegd.

Inter had in de eerste wedstrijd al 3 goals gemaakt, logisch dat je de voorsprong gaat verdedigen. Dringt het niet door ofzo? Is al zo vaak gezegd.

Nee, ik begrijp het nog steeds niet, zo'n wanvertoning kan ik geen voetbal noemen. Maar misschien is dat omdat ik een grote barca pijper ben.

ja maar waarom speelde inter die 2e wedstrijd zo verdedigend ??? echt een schande voor deze sport:mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, ik begrijp het nog steeds niet, zo'n wanvertoning kan ik geen voetbal noemen. Maar misschien is dat omdat ik een grote barca pijper ben.

Blijkbaar is het de enige manier om Barca af te stoppen, dus who cares? Inter won de Champions League, Barca niet.

Door arbitrale fouten.

Maar genoeg pagina's daarover :roflol:
Vanavond bayern-Inter. Inter MOET nu aanvallen :)

telt nou een uit doelpunt voor 2 goals???

dus als het vandaag 1-1 word gaat bayern door

:roflol: :roflol:

Terug
Naar boven