MuscleMeat

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

op naar droomfinale:

schalke - real
1 - 0
'90 Raoul

**** die ronaldo :/ Wat ziet iedereen toch in die aap? :p

Heb je mijn blokjes dan nog niet gezien? :eek:

ik wel

0.jpg

****ing trieste bedoening weer op europa's velden..

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop dat schalke de cl wint. :)

Wat heb jij tegen Duitsers???

fklikker op bear, je bent ****ing 20, wat heb jij nou meegekregen van iets wat 60 jaar geleden gebeurd is? get real

Gozer dat is wel heel erg ignorant en achterhaald om dat naar boven te halen, geen enkele duitser nu heeft schuld of verband met wat er toen gebeurd is. Daarnaast heb je met 20 jaar oud natuurlijk niks te zeggen over een 60 jaar oude oorlog..

Of bedoelde je iets anders ?:clown:

edit: KeesNaNa was me voor

fklikker op bear, je bent ****ing 20, wat heb jij nou meegekregen van iets wat 60 jaar geleden gebeurd is? get real

Gozer dat is wel heel erg ignorant en achterhaald om dat naar boven te halen, geen enkele duitser nu heeft schuld of verband met wat er toen gebeurd is. Daarnaast heb je met 20 jaar oud natuurlijk niks te zeggen over een 60 jaar oude oorlog..

Of bedoelde je iets anders ?:clown:

edit: KeesNaNa was me voor

ik heb over dat verhaal dat die mensen me onbeschoft hebben behandelt toen ik daar op vakantie was. En dan beginnen jullie over die wereldoorlog waar ik niets over gezegd heb.

Jullie moeten eens bij jezelf te raden gaan want dit is echt NIET cool van jullie:mad:

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dus een paar Duitsers 'hebben je onbeschoft behandelt' en alle Duitsers zijn nu slecht?

Dus je bent tegen Duitsers omdat je door enkele Duitsers slecht behandelt bent? Slaat nergens op man , maak geen generalisaties.

Terug
Naar boven