Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
Dus je bent tegen Duitsers omdat je door enkele Duitsers slecht behandelt bent? Slaat nergens op man , maak geen generalisaties.
on topic: down with barca
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus je bent tegen Duitsers omdat je door enkele Duitsers slecht behandelt bent? Slaat nergens op man , maak geen generalisaties.

de finale - barca-man united
ronaldo is overrated - die turk op het middenveld vind ik veel beter ( kan effe niet op zijn naam komen - ozul/ozil - ik weet het niet meer

deze maand word genieten boys
zaterdag is real - barca
man city - man united
daarna nog in spaanse competitie weer real - barca daarna nog in champions leauge fuarkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

fuarkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk indeed.deze maand word genieten boys
zaterdag is real - barca
man city - man united
daarna nog in spaanse competitie weer real - barca daarna nog in champions leauge fuarkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
deze maand word genieten boys
zaterdag is real - barca
man city - man united
omdat het allebei fugly clupjes zijn.Vind het wel wat hebben dat 2 clubs zo goed met elkaar overweg kunnen![]()
özil idd, en ronaldo overrated of niet, hij maakt wel zijn goaltjes
---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------
alleen voor Raul gun ik het schalke om tot de finale te raken en dan eervol te verliezen tegen de club van zijn hart
PSV op 1-0 dankzij wereldvoetballer van het jaar 2014, 2015 en 2017 let op mijn woorden![]()

Hah, je neemt me hierin toch niet helemaal seriously