XXL Nutrition

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

Generalisaties en haten , goed bezig.

feytwe2009-10015.jpg

Hehe vind hem wel passend ;)

k*tduitsers

• Topic Starter Topic Starter
We hebben er nog 1 :roflol:

ik haat duitsers ook. omdat ze ongekend lelijk taal hebben.
en ik haat fransen, omdat het van die arrogante idioten zijn, die geen woord engels willen spreken.
en ik haat italianen, omdat het allemaal engnekken zijn met heuptasjes, te korte broekjes en te grote zonnebrillen
en ik haat belgen

Laatst bewerkt:
de finale - barca-man united
ronaldo is overrated - die turk op het middenveld vind ik veel beter ( kan effe niet op zijn naam komen - ozul/ozil - ik weet het niet meer

de finale - barca-man united
ronaldo is overrated - die turk op het middenveld vind ik veel beter ( kan effe niet op zijn naam komen - ozul/ozil - ik weet het niet meer

özil idd, en ronaldo overrated of niet, hij maakt wel zijn goaltjes

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

alleen voor Raul gun ik het schalke om tot de finale te raken en dan eervol te verliezen tegen de club van zijn hart

deze maand word genieten boys

zaterdag is real - barca
man city - man united

daarna nog in spaanse competitie weer real - barca daarna nog in champions leauge fuarkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

• Topic Starter Topic Starter
deze maand word genieten boys

zaterdag is real - barca
man city - man united

daarna nog in spaanse competitie weer real - barca daarna nog in champions leauge fuarkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

brb fapping

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

edit : FUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARK

Raúl is toch eigenlijk ook een held. Zag je dat paasje gisteren bij tweede doelpunt. Hoop echt dat die de finale wint. Jammer dat de succesen met het Spaanse elftal aan zn neus voorbij zijn gegaan. Daar is hij nooit echt goed uit de verf gekomen

özil idd, en ronaldo overrated of niet, hij maakt wel zijn goaltjes

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

alleen voor Raul gun ik het schalke om tot de finale te raken en dan eervol te verliezen tegen de club van zijn hart

hij maakt idd zijn goaltjes - maar hij maakt soms van die rare nietszeggende bewegingen die niets opleveren qua rendement - ik vond rooney van de week een openbaring bij united - een echte leider die zijn elftal op sleeptouw nam , alleen qua passing en overzicht

PSV op 1-0 dankzij wereldvoetballer van het jaar 2014, 2015 en 2017 let op mijn woorden ;)

Hahaha Russian Bear ok. Maar hoop dat het 3-0 word, zou super zijn!

PSV op 1-0 dankzij wereldvoetballer van het jaar 2014, 2015 en 2017 let op mijn woorden ;)

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

2-0, wat gaat er gebeuren in EHV?

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Gaat Messi met pensioen dan?
Hah, je neemt me hierin toch niet helemaal seriously:p

ben gewoon fan van die jonge, vergelijkbaar met mij maar dan tig klasse beter, lijkt ook op mij zegge ze.

Maar hij kan zo mee bij bayern munchen, dat meen ik

Terug
Naar boven