Fitness Seller

Het grote Cristiano Ronaldo topic

Zaterdag Real Madrid weer een overwinning bezorgd met 2 goals. Een legende. Beter dan Messi, al twee seizoenen op rij meer goals gemaakt.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 12:24 ----------

http://3.bp.blogspot.com/-Q_NRI8LbI...AAA1M/D4CGjlIGkmQ/s1600/Cristiano_Ronaldo.jpg

21jqhw6.jpg

Lijkt me duidelijk toch? Het knappe boegbeeld van Real Madrid vs lelijke dwerg van Barcelona.

Uiterlijk zorgt natuurlijk voor een belangrijke rol in 't voetbal, kijk maar naar Cruyff.

Zaterdag Real Madrid weer een overwinning bezorgd met 2 goals. Een legende. Beter dan Messi, al twee seizoenen op rij meer goals gemaakt.

http://3.bp.blogspot.com/-Q_NRI8LbI...AAA1M/D4CGjlIGkmQ/s1600/Cristiano_Ronaldo.jpg

21jqhw6.jpg

Lijkt me duidelijk toch? Het knappe boegbeeld van Real Madrid vs lelijke dwerg van Barcelona.

not sure if ....

wat bedoel je precies met cruyff ?

Sarcasm

21jqhw6.jpg

Ja man, meer doelpunten in de competitie.. :rolleyes: kijk eens naar overal (inc CL) als je ook let op aantal penalty's en andere stats (assissts enz). Messi overschaduwd C'tje.

Ik zeg niet dat Ronaldo slecht is (hij s wel een anus) maar er is geen twijfel over mogelijk dat Messi veruit de beste is.

En nog iets, voetbal is geen modeshow ;)

Wel props voor C zn body!

Ronaldo bezorgt een overwinning in de spaanse competitie met 2 goals (spaanse competitie wordt sws veel gelaaid) , Messi bezorgt barca de overwinning in de CL met 5 goals, noem nog 1 speler die dat voor elkaar heeft gekregen!? .. ohja die is er niet :D

:trollface:

Haters gonna hate

Laatst bewerkt:
Leuk voor Messi dat hij een keer 5 goals maakt in de CL. Jammer voor die kneus dat Ronaldo kampioen wordt en de CL pakt.

Kampioen wordt Real sowieso ja, logisch ook als Xavi, Iniesta, Villa zo ongv het hele seizoen geblesseerd zijn/zijn geweest. CL real geen kans, wrss tegen Barca in de finale en dan hebben ze geen kans.

Noem Messi de kneus, C'tje is de man die gaat huilen :trollface:

vanaf seiz 08/09, 14x el Classico, 1x winst voor real ;) ik kan ook nog wel verder terug de tijd in maar dat is ook niet aan de orde aangezien C pas bij Real zit sinds 2009, en Messi daarvoor nog een kleiner minder ontwikkeld baasje was als nu.

Laatst bewerkt:
Villa is overrated, Iniesta en Xavi hebben 17/20 wedstrijden in de competitie gespeeld, dus dat ze het hele seizoen geblesseerd waren is nogal overdreven. Het bevestigt overigens wel dat Messi zonder die twee ook niet veel kan, want 10 punten achterstand op Real.

Gezien jouw lengte snap ik je voorliefde voor Messi wel trouwens.

Begrijp niet dat er nog steeds mensen zijn die Ronaldo boven Messi zetten. Ronaldo is duidelijk is één van de beste ter wereld, ik zet hem dan ook op de tweede plaats, maar nog steeds achter Messi. De records die messi breekt of al gebroken heeft zijn gewoon hallucinant en dat kan je niet blijven ontkennen. Dat Ronaldo nu ook het mooie weer maakt bij Real is ook een enorm knappe prestatie maar hij is dan ook echt wel één van de beste voetballers die er rondlopen, jammer dat hij in hetzelfde tijdperk geboren is als Messi.

En dat Messi het niet kan zonder Iniesta en Xavi is wel een beetje kort door de bocht, zeker als je de topschutterstand bekijkt in Spanje:

SPELER CLUB M GEM.
1 Cristiano Ronaldo Real Madrid 32 26 1.23
2 Lionel Messi Barcelona 30 25 1.20
3 Gonzalo Higuaín Real Madrid 17 24 0.71
4 Radamel Falcao Atlético Madrid 16 22 0.73
5 Fernando Llorente Athletic Bilbao 14 23 0.61
6 Karim Benzema Real Madrid 13 22 0.59

Zonder Higuain en Benzema zou Real nooit 10 punten los staan en dus is het weer een beetje de pot en de ketel...

Het verschil is dat Ronaldo zich allang heeft bewezen bij een compleet ander team. Messi teert al jaren op Xavi en Iniesta. Bij Argentinie kan hij het ook niet.

Ronaldo heeft de CL al eens gepakt met Man United.

Hahahahhaha die bascross is echt een hater! Ik ga stuk hier...

Villa is overrated, Iniesta en Xavi hebben 17/20 wedstrijden in de competitie gespeeld, dus dat ze het hele seizoen geblesseerd waren is nogal overdreven. Het bevestigt overigens wel dat Messi zonder die twee ook niet veel kan, want 10 punten achterstand op Real.

Gezien jouw lengte snap ik je voorliefde voor Messi wel trouwens.

Die zet ik in mn handtekening ja? :D

Dit is sowieso een eindeloze discussie.. Zal 't ook blijven, ik ben het er ook mee eens dat C vlam is daar niet van

Maar over 't punt dat Messi met Argentinie niks kan, wat kan Ronaldo met Portugal? Xavi en Iniesta tro dat, ze bedienen Messi zoals 't moet, maar Ronaldo mag ook niet klagen over zn teamgenoten ;)

Die zet ik in mn handtekening ja? :D

Dit is sowieso een eindeloze discussie.. Zal 't ook blijven, ik ben het er ook mee eens dat C vlam is daar niet van

Maar over 't punt dat Messi met Argentinie niks kan, wat kan Ronaldo met Portugal? Xavi en Iniesta tro dat, ze bedienen Messi zoals 't moet, maar Ronaldo mag ook niet klagen over zn teamgenoten ;)

Hier misschien nog leuk leesvoer voor je

http://forum.dutchbodybuilding.com/f201/messi-c-ronaldo-276065/index11.html

Bascross komt met domme argumenten niet te geloven..

Het verschil is dat Ronaldo zich allang heeft bewezen bij een compleet ander team. Messi teert al jaren op Xavi en Iniesta. Bij Argentinie kan hij het ook niet.

Jep, Messi zou idd niks meer kunnen @ een ander team, hij zou zo ongelovelijk nep zijn gewoon schandalig dat hij zo geprezen wordt omdat hij de mazzel heeft zn hele leven bij Barca te mogen voetballen

:trollface:

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 16:07 ----------

Tnx :D zie daar ook aan de stats van de poll dat dat mssn een beter topic is om mn liefde voor Messi te uiten

Het Man U van 2008 stelde toen natuurlijk ook niets voor... (Sarcasmsign, you know the drill.)

En je weet dat Ronaldo in zijn eerste jaar (09/10) bij Real geen enkele prijs heeft gepakt? Dat bewijst toch ook wel dat hij niet alles alleen kan en geen wonderjongen is. Zonder een goed team kan hij het dus ook niet.

En het jaar nadien, in 10/11 heeft hij 'enkel' de beker en het record van de meeste goals gepakt, dus dat is ook niet zo verbluffend.

Het Man U van 2008 stelde toen natuurlijk ook niets voor... (Sarcasmsign, you know the drill.)

En je weet dat Ronaldo in zijn eerste jaar (09/10) bij Real geen enkele prijs heeft gepakt? Dat bewijst toch ook wel dat hij niet alles alleen kan en geen wonderjongen is. Zonder een goed team kan hij het dus ook niet.

En het jaar nadien, in 10/11 heeft hij 'enkel' de beker en het record van de meeste goals gepakt, dus dat is ook niet zo verbluffend.

Lol, niet verbluffend? Hij is de grote draad in het ontstaan van de doelpunten. En tja, het was een goed seizoen met niet normaal puntenaantal ver afgezonderd van overige clubs. Pech was dat Barca beter draait, maar ja die spelen ook jaren met dezelfde systeem en tactiek. Het is al vanaf de Fjes ingebakkerd. Niet verassend dus, elk jaar wordt Real beter en raken ook beter met elkaar ingespeeld. Dit jaar pakt Real, de CL en de Spaanse beker. Valt niet om heen te lullen, dan mag Messi wel 6 CL doelpunten scoren. It doesn't bother me. Persoonlijk vind ik CR7 beter, vind hem kracht, klasse uitstralen en zijn beste eigenschappen liggen mij beter.

Lol, niet verbluffend? Hij is de grote draad in het ontstaan van de doelpunten. En tja, het was een goed seizoen met niet normaal puntenaantal ver afgezonderd van overige clubs. Pech was dat Barca beter draait, maar ja die spelen ook jaren met dezelfde systeem en tactiek. Het is al vanaf de Fjes ingebakkerd. Niet verassend dus, elk jaar wordt Real beter en raken ook beter met elkaar ingespeeld. Dit jaar pakt Real, de CL en de Spaanse beker. Valt niet om heen te lullen, dan mag Messi wel 6 CL doelpunten scoren. It doesn't bother me. Persoonlijk vind ik CR7 beter, vind hem kracht, klasse uitstralen en zijn beste eigenschappen liggen mij beter.

Klasse uitstralen.. enige punt in je persoonlijke voorkuur als ik zo vrij mag zijn nog 1x te haten
C'tje s een huilebalk man die veeeeelste leip doet mr. Guccimain, kijk Messi, dikker contract bij Barca, veel bescheidener.

Ja barca speelt jaren met hetzelfde systeem, logisch hoezo zou je een systeem wat zo goed werkt verranderen? :p Real koopt al zn spelers (lees sterren) bij elkaar, Barca leidt ze op ;)

Klasse uitstralen.. enige punt in je persoonlijke voorkuur als ik zo vrij mag zijn nog 1x te haten
C'tje s een huilebalk man die veeeeelste leip doet mr. Guccimain, kijk Messi, dikker contract bij Barca, veel bescheidener.

Ja barca speelt jaren met hetzelfde systeem, logisch hoezo zou je een systeem wat zo goed werkt verranderen? :p Real koopt al zn spelers (lees sterren) bij elkaar, Barca leidt ze op ;)

Het is maar wat je ogen wil geloven ;)

Real koopt al zn spelers (lees sterren) bij elkaar

Ja dus? Mag dat niet dan? Zou ik ook doen als ik veel geld had, een goeie coach erbij en je creert een superieur team.

Real heeft een veel betere jeugdopleiding, veel spelers worden ook verhuurd/verkocht aan andere teams. Kijk maar naar Mata bij Valencia bijvoorbeeld ;)

Maar is leuk ga maar op voetbalzone.nl meepraten over je liefde van Messi. En laat dit topic over aan Ronaldo fans.

Jij doet net of ze al de CL hebben gepakt, zover is het nog niet.
Misschien kaapt Barca die voor hun neus weg.;)

Terug
Naar boven