AndroidHealthClinic

Het grote Cristiano Ronaldo topic

Klasse uitstralen.. enige punt in je persoonlijke voorkuur als ik zo vrij mag zijn nog 1x te haten
C'tje s een huilebalk man die veeeeelste leip doet mr. Guccimain, kijk Messi, dikker contract bij Barca, veel bescheidener.

Ja barca speelt jaren met hetzelfde systeem, logisch hoezo zou je een systeem wat zo goed werkt verranderen? :p Real koopt al zn spelers (lees sterren) bij elkaar, Barca leidt ze op ;)

Volgens mij zou Messi zich ook anders gedragen als die Ronaldo zijn uiterlijk had. trololololol. Als Messi arrogant gaat doen kun je nog altijd zeggen srtfu kleine troll. Bij Ronaldo kun je niks, hij heeft alles. Daarom is iedereen zo mad.

Trouwens, Barcelona heeft toevallig gewoon een goede lichting. Normaal gesproken kopen ze ook wat af.

Maar is leuk ga maar op voetbalzone.nl meepraten over je liefde van Messi. En laat dit topic over aan Ronaldo fans.

Hoezo zijn er hier dan topic's over voetbal? :trollface:

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 16:35 ----------

Volgens mij zou Messi zich ook anders gedragen als die Ronaldo zijn uiterlijk had. trololololol. Als Messi arrogant gaat doen kun je nog altijd zeggen srtfu kleine troll. Bij Ronaldo kun je niks, hij heeft alles. Daarom is iedereen zo mad.

Trouwens, Barcelona heeft toevallig gewoon een goede lichting. Normaal gesproken kopen ze ook wat af.

Ohjaaaa alleen omdat Mes niet de looks van C heeft gedraagd ie zich zo. De man maakt 30 mil in 't jaar , hij heeft alle redenen om zich arrogant te gedragen als ie zou willen ;)

Tuurlijk koopt Barca wat af, 't is niet zo dat bij hun opleiding alle beste spelers van de toekomst rondlopen, maar Barca koopt wat ze nodig hebben, Real denkt hoe meer sterren hoe beter

Laatst bewerkt:
Lol, niet verbluffend? Hij is de grote draad in het ontstaan van de doelpunten. En tja, het was een goed seizoen met niet normaal puntenaantal ver afgezonderd van overige clubs. Pech was dat Barca beter draait, maar ja die spelen ook jaren met dezelfde systeem en tactiek. Het is al vanaf de Fjes ingebakkerd. Niet verassend dus, elk jaar wordt Real beter en raken ook beter met elkaar ingespeeld. Dit jaar pakt Real, de CL en de Spaanse beker. Valt niet om heen te lullen, dan mag Messi wel 6 CL doelpunten scoren. It doesn't bother me. Persoonlijk vind ik CR7 beter, vind hem kracht, klasse uitstralen en zijn beste eigenschappen liggen mij beter.

Jij vindt het verbluffend dat een aanvaller/aanvallende middenvelder de grote draad is in het ontstaan van doelpunten? Nou, ieder zijn mening natuurlijk.
Die 40 doelpunten getuigd natuurlijk van grote klasse en hij is een uitzonderlijk goede voetballer, alleen jammer dat hij tijdens dezelfde periode speelt als Messi.

Ik ga wel akkoord dat het inderdaad niet verrassend is dat de eerste jaren Barcelona meer punten sprokkelde dan Real omdat ze inderdaad beter op elkaar ingespeeld zijn dan Real. Zo werkt voetbal nu eenmaal, automatismen zijn belangrijk.

Real heeft de CL nog niet en voor de beker zijn ze uitgeschakeld, maar ik weet dat je het kampioenschap bedoeld :)

Mooie conclusie, jij vindt CR beter, ik Messi.

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 16:39 ----------

Klasse uitstralen.. enige punt in je persoonlijke voorkuur als ik zo vrij mag zijn nog 1x te haten
C'tje s een huilebalk man die veeeeelste leip doet mr. Guccimain, kijk Messi, dikker contract bij Barca, veel bescheidener.

Ja barca speelt jaren met hetzelfde systeem, logisch hoezo zou je een systeem wat zo goed werkt verranderen? :p Real koopt al zn spelers (lees sterren) bij elkaar, Barca leidt ze op ;)

True Villa en Ibrahimovic leiden ze ook op, of niet? Die bullshit over Barca iedere keer. :roflol:

Uhu want je speelt alleen een goeie wedstrijd als je scoort. K begin nu steeds meer de mensen te begrijpen die fanboy zijn van C .. :D :D

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 16:41 ----------

http://i40.tinypic.com/2yy592p.png

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 16:39 ----------

True Villa en Ibrahimovic leiden ze ook op, of niet? Die bullshit over Barca iedere keer. :roflol:

ff lezen brah: "Tuurlijk koopt Barca wat af, 't is niet zo dat bij hun opleiding alle beste spelers van de toekomst rondlopen, maar Barca koopt wat ze nodig hebben, Real denkt hoe meer sterren hoe beter"

Ibra heeft niet gewerkt bij barca, hij zou beter uit de verf zijn gekomen bij real

10oilg6.jpg

2q3y77q.jpg

problem ?

Jealousy is just love and hate at the same time:
RM+vs++Barca32.jpg

cristiano-ronaldo-388-messi-celebrating-real-madrid-vs-barcelona.jpg

Voor de fanboys kunnen jullie geilen op zn abs terwijl die huilende is:D

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 16:49 ----------

Boy/Chick ratio? Messi 99/1 Ronaldo 50/50.. 30/70 perhaps:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 16:50 ----------

Jep wat je met 27mil per jaar niet kan :trollface:

Jealousy is just love and hate at the same time:
RM+vs++Barca32.jpg

cristiano-ronaldo-388-messi-celebrating-real-madrid-vs-barcelona.jpg

Voor de fanboys kunnen jullie geilen op zn abs terwijl die huilende is:D

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 16:49 ----------

Boy/Chick ratio? Messi 99/1 Ronaldo 50/50.. 30/70 perhaps:rolleyes:

Ik denk dat 99% van de mannen voor het leven van Ronaldo zou gaan en niet Messi. inclusief jij.

problem ?

Ik zou idd zn body wel willen. Maar of ik C's leven boven die van Messi zou verkiezen, nah geen idee ze hebben 't beide niet slecht geloof me ;) . Maar mssn zou ik toch voor die van C gaan ja, simpel om t feit dat ik liever wat langer zou zijn ipv te krimpen

Problem?

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 16:56 ----------

al zou k t liefste 't leven van een oliesjeik hebben, dik dun groot klein maakt niet uit :D

Ik zou idd zn body wel willen. Maar of ik C's leven boven die van Messi zou verkiezen, nah geen idee ze hebben 't beide niet slecht geloof me ;) . Maar mssn zou ik toch voor die van C gaan ja, simpel om t feit dat ik liever wat langer zou zijn ipv te krimpen

Problem?

Die ene cm maakt ook geen **** uit.

Barcelona........

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

SoClose.

17crph.gif

Mis er eentje

Barcelona........

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

SoClose.

17crph.gif

Uhu want dankzij C komen hoeveel van die trophies ? :D

Boys kom met goede argumenten of geef er gewoon toe dat lio de betere is van de 2

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 17:18 ----------

Maar k laat het hierbij, made my point en wie weet draaien er een aantal nog bij. Ik ben te vinden in t lio vs C topic om de discussie met me te vervolgen. Peace out

Uhu want dankzij C komen hoeveel van die trophies ? :D

Boys kom met goede argumenten of geef er gewoon toe dat lio de betere is van de 2

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 17:18 ----------

Maar k laat het hierbij, made my point en wie weet draaien er een aantal nog bij. Ik ben te vinden in t lio vs C topic om de discussie met me te vervolgen. Peace out

Lijkt mij duidelijk, Messi heeft ook veel meer gewonnen. Harde feiten.

Hopenlijk kan Ronaldo een inhaal race maken, hij heeft de skills en nu ook het team.

• Topic Starter Topic Starter
strong discussion phaggots

pics or gtfo

Gozers check deze dan.

[Link niet meer beschikbaar]

SEXY AND HE KNOWS IT ! TUtutu

Terug
Naar boven