MuscleMeat

Het grote ek topic

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: ik kan hem idd gewoon op tv kijken

Waar blijft mijn karma :mad:

• Like
Waarderingen: Lork
Hebben de belgen het nog in eigen hand om door te gaan? Zeer belangrijk voor het belgisch voetbal nu goede resultaten neer te zetten om zo ook niet in pot 4 te komen bij de volgende wk kwalificatie loting.

Trouwens ook leuk als de Ieren weer eens een eindronde halen.

Hebben de belgen het nog in eigen hand om door te gaan? Zeer belangrijk voor het belgisch voetbal nu goede resultaten neer te zetten om zo ook niet in pot 4 te komen bij de volgende wk kwalificatie loting.

Trouwens ook leuk als de Ieren weer eens een eindronde halen.

Onderstaande tabel toont hoe we er voor staan, niet zo goe dus. 1 match meer gespeeld dan onze concurrenten en evenveel punten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet te veel naar de andere kijken, ik zie het nog wel positief in.
De turken moeten nog naar ons komen en Oostenrijk zie ik ook nog punten laten liggen. Ze hebben met erg veel geluk gewonnen tegen kazakhstan, 2 foefel goalen in de laatsten minuten.

Niet te veel naar de andere kijken, ik zie het nog wel positief in.
De turken moeten nog naar ons komen en Oostenrijk zie ik ook nog punten laten liggen. Ze hebben met erg veel geluk gewonnen tegen kazakhstan, 2 foefel goalen in de laatsten minuten.

De 29e spelen oostenrijk en Turkije tegen elkaar. Kan beslissend zijn voor ons. Khoop op een 0-0 :)

Oostenrijk moet ook nog 2x tegen Duitsland ;)
Als de Duitsers zo verder doen winnen die alles.

Onderstaande tabel toont hoe we er voor staan, niet zo goe dus. 1 match meer gespeeld dan onze concurrenten en evenveel punten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik lach vaak met de Belgische nationale ploeg, maar hier moeten ze gewoon tweede eindigen.

Turkije en Oostenrijk. :roflol:

Zo slecht sta je er toch niet voor?

E tractortje, post eens de grappen die je had voorbereid bij verlies van belgie gisteren.

Ik lach vaak met de Belgische nationale ploeg, maar hier moeten ze gewoon tweede eindigen.

Turkije en Oostenrijk. :roflol:

Turkije is toch helemaal geen slechte ploeg? Oostenrijk is middelmatig, maar tegen België kan dat vaak verkeren :)

ik vind wel dat we in de moeilijkste groep zitten van het tornooi.
Nederland heeft hier vaak meer geluk, terwijl wij ALTIJD in klotegroepen zitten.

Niet dat dat een excuus is voor onze slechte prestaties de afgelopen jaren natuurlijk..

duitsland heeft altijd geluk wij niet. Kijk die groepen die wij op de eindrondes van 06 en 08 hadden.

Turkije is een goed voetballand, maar thuis moet je ze gewoon afmaken, ze hebben geen topspelers.

Turkije is toch helemaal geen slechte ploeg? Oostenrijk is middelmatig, maar tegen België kan dat vaak verkeren :)

ik vind wel dat we in de moeilijkste groep zitten van het tornooi.
Nederland heeft hier vaak meer geluk, terwijl wij ALTIJD in klotegroepen zitten.

Niet dat dat een excuus is voor onze slechte prestaties de afgelopen jaren natuurlijk..

Geluk? Zo'n groep wordt bepaald op basis van je prestaties. :roflol: Waarom denk je dat er nooit een groep is met 4 sterke ploegen? Belgie zit altijd in ''lastige'' groepen omdat ze geen reet presteren, dan word je dus laag ingedeeld.

Terug
Naar boven