XXL Nutrition

Het grote ek topic

• Topic Starter Topic Starter
Dat ligt aan je voetbalkennis :trollface:

ik kijk alleen op hoog niveau eredivisie of hoger :trollface:

Van buyten was de slechtste vd belgen zonder enige twijfel.

1e balcontact: lange bal naar de supporters
paar minuten later slecht uitverdedigen, schiet op een oostenrijker en de kans op 1-1 was 90%.
Veel goede ballen heb ik hem niet zien geven. Veel lange ballen voor de supporters.

Dembele heeft me verrast.

Het is de 1e maal dat ze een beetje gevoetbald hebben tegen een zwak oostenrijk dus victorie kraaien is vroeg.

Laatst bewerkt:
Dan zou je 7 spelers van de basiself moeten kennen :trollface:

lol dit is echt levenloos, ik hou ermee op :mad:

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Van buyten was de slechtste vd belgen zonder enige twijfel.

1e balcontact: lange bal naar de supporters
paar minuten later slecht uitverdedigen, schiet op een oostenrijker en de kans op 1-1 was 90%.
Veel goede ballen heb ik hem niet zien geven. Veel lange ballen voor de supporters.

Dembele heeft me verrast.

Het is de 1e maal dat ze een beetje gevoetbald hebben tegen een zwak oostenrijk dus victorie kraaien is vroeg.

Van buyten was in het begin slecht maar daarna toch beter. Ik ben geen fan van hem trouwens, verre van.
En hoezo heeft dembele je verrast. Die gast is nooit van de bal te krijgen.:P

Dan zou je 7 spelers van de basiself moeten kennen :trollface:

lol dit is echt levenloos, ik hou ermee op :mad:

---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:30 ----------

Van buyten was in het begin slecht maar daarna toch beter. Ik ben geen fan van hem trouwens, verre van.
En hoezo heeft dembele je verrast. Die gast is nooit van de bal te krijgen.:P

Als je als supporter graag een balletje trapt is het idd een goede speler. Wel spijtig voor VB. Lang basisspeler geweest bij bayern, heel goede verdediger geweest.. alleen weet ik niet wat er gebeurd is.. te oud geworden?

Leekens wacht ook heel lang met zijn wissels. En hij had er nog 2 over na de wedstrijd! Rare beslissingen soms.

Laatst bewerkt:
Tja hij is inderdaad oud geworden. Maar ik denk dat Leekens en hij een affaire hebben.

inderdaad:roflol:

dembele :bow2: Die oostenrijkers met 3 rond hem en nog kunnen ze hem niet de bal afpakken :roflol:

Ik vind trouwens dat alle Belgen die in Engeland spelen enorm vooruit gegaan zijn op korte tijd. Met name Mignolet, wat een rust straalde die uit en wat een presence tov dat jochie bij STVV, dat kan echt een topper worden.

Het verschil tov het paniekerig gedoe van Bailsjakos, en het geklungel van Proto of Stijnen is merkbaar. Hij is imo de reden dat de Belgen de nul konden houden.

Hopelijk gaan Defour, Witsel, Debruyne en El Ghannasi ook vlug naar Engeland. Vertonghen ook. Dan zien we eens mooi dominant voetbal van de Belgen, want technisch vond ik het nog steeds op momenten geen fluit waard.

Laatst bewerkt:
Ik vind trouwens dat alle Belgen die in Engeland spelen enorm vooruit gegaan zijn op korte tijd. Met name Mignolet, wat een rust straalde die uit en wat een presence tov dat jochie bij STVV, dat kan echt een topper worden.

Het verschil tov het paniekerig gedoe van Bailsjakos, en het geklungel van Proto of Stijnen is merkbaar. Hij is imo de reden dat de Belgen de nul konden houden.

Hopelijk gaan Defour, Witsel, Debruyne en El Ghannasi ook vlug naar Engeland. Vertonghen ook. Dan zien we eens mooi dominant voetbal van de Belgen, want technisch vond ik het nog steeds op momenten geen fluit waard.

De verdedeging vond ik toch maar weer de zwakste schakel. Behalve Kompany. Die gast zat echt overal tussen!

Dat zagen we in Brussel tegen oostenrijk, alleen zat het resultaat daar tegen.:mad:

Mignolet vind ik ook een topper. Als courtois dezelfde stap maakt, kan hij ook zo'n topper worden.

---------- Toegevoegd om 12:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

De verdedeging vond ik toch maar weer de zwakste schakel. Behalve Kompany. Die gast zat echt overal tussen!

Kompany en vertonghen waren sterk. Ciman en van blunder, tja.. In het begin slecht daarna ging het wel beter though.

Ik heb gisteren ook Oostenrijk - Belgie gekeken. Al was het meer om te zien hoe Chadli, Janko en Arnautovic het deden bij hun nationale ploeg. Moest wel weer lachen om Arnautovic :D Eist een vrije trap, 30 meter van het doel en schiet rechtstreeks. Hopeloos naast :roflol: Lijpe gast is het ook.
Wat vonden de Belgen van Chadli?

wat is die dzsudzsak toch een geweldenaar. Met zijn speelstijl heb je niets aan vd wiel

Ik heb gisteren ook Oostenrijk - Belgie gekeken. Al was het meer om te zien hoe Chadli, Janko en Arnautovic het deden bij hun nationale ploeg. Moest wel weer lachen om Arnautovic :D Eist een vrije trap, 30 meter van het doel en schiet rechtstreeks. Hopeloos naast :roflol: Lijpe gast is het ook.

Chadli was goed. Wel een controversiële beslissing van de coach om hem, en niet hazard in de basis te zetten.

Chadli was redelijk goed aanvallend, en verdedigend super. Echt mooi hoe hij mee verdedigt, van preudhomme geleerd zegt hij :bow:

Chadli was goed. Wel een controversiële beslissing van de coach om hem, en niet hazard in de basis te zetten.

Nu kan hij al zeker niet meer voor Marokko gaan spelen.
Ik verwacht volgende wedstrijd Hazard wel, tenzij hij niet 100% fit is natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

ik kijk alleen op hoog niveau eredivisie of hoger :trollface:

Vertonghen, Mignolet, Van Buyten, Simons, Dembele, Chadli, Kompany
Spelen toch allemaal in het buitenland ... :p

voor mij speelt chadli in het binneland:trollface:

die Mignolet ken ik qua naam omdat die aan PSV gelinkt werd, maar ondanks dat ik niets beters te doen heb ga ik niet naar sunderland kijken, heb toch geen sport1.

simons dembele en kompany ken ik uiteraard.

Maar c'mon, als je van de basiself van nederland het jaar salaris neemt kan je het hele belgiese team kopen :P

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

just f*cking with ya, ben dol op jullie accenten ;)

Heeft iemand een stream voor duitsland/kazachstan?

zdf?

Terug
Naar boven