XXL Nutrition

Het grote ek topic

E tractortje, post eens de grappen die je had voorbereid bij verlies van belgie gisteren.

Ik was helaas mijn kladblokje vergeten, dus ik kon niets voorbereiden.

Maar als je met deze selectie van Oostenrijk verliest in een kwalificatieduel, dan is dat ook wel heel erg treurig. Dan hoor je in het rijtje van San Marino, Bahrein, Andorra en Luxemburg :roflol:

Ik was helaas mijn kladblokje vergeten, dus ik kon niets voorbereiden.

Maar als je met deze selectie van Oostenrijk verliest in een kwalificatieduel, dan is dat ook wel heel erg treurig. Dan hoor je in het rijtje van San Marino, Bahrein, Andorra en Luxemburg :roflol:

Waar is de tijd dat België met 10-0 won ofzo tegen San Marino :(

duitsland heeft altijd geluk wij niet. Kijk die groepen die wij op de eindrondes van 06 en 08 hadden.

Turkije is een goed voetballand, maar thuis moet je ze gewoon afmaken, ze hebben geen topspelers.

In Brussel gaan er waarschijnlijk meer turken op de tribune zitten dan belgen :p haha
Maar we moeten daar inderdaad van kunnen winnen, ginder waren ze ook niet indrukwekkend. Alleen die Arda van Galatasaray was wel erg goed, maar Felliani heeft die toen gebleseerd en haalt sindsdien zijn niveau niet meer.

In Brussel gaan er waarschijnlijk meer turken op de tribune zitten dan belgen :p haha
Maar we moeten daar inderdaad van kunnen winnen, ginder waren ze ook niet indrukwekkend. Alleen die Arda van Galatasaray was wel erg goed, maar Felliani heeft die toen gebleseerd en haalt sindsdien zijn niveau niet meer.

Ja klopt :p Hopelijk zal fellaini snel terug zijn!

Dat was tegen Nederland ook zo. Dat was in de Arena volgens mij. Zaten meer Turken dan Nederlanders :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Morgen tegen Azerbeidjan :angstig:

Waarom staat held Vlemincx eigenlijk niet in de spits bij Belgie?

7-0 morgen.

[Link niet meer beschikbaar]

85 euro voor een shirt van het land wat zo ongeveer 294e op de wereldranglijst staat. Da's geen kattepis.

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet je teleurstellen,hij is geblesseerd teruggekeerd naar nijmegen een paar dagen terug. Ik kan niet zeggen dat ik er rouwig om ben.:)

Yup, is voor de 2 interlands niet bij de selectie geweest.
Hij was tijdens Oostenrijk-België op de persvoorstelling van Brugge.

J. Vossen staat wss in de spits vanavond.

Yup, is voor de 2 interlands niet bij de selectie geweest.
Hij was tijdens Oostenrijk-België op de persvoorstelling van Brugge.

J. Vossen staat wss in de spits vanavond.

Vossen past echt niet in het systeem dat Leekens speelt. Goede poacher, maar iemand moet de openingen creeren want daar is Vossen te traag, te klein en te zwak technisch voor. In een 4-3-3 met echte wingers moet je een krachtmens hebben of een speedy gonzalez.

Beetje de Vlaamse Huntelaar, die Vossen. Ik zie eerder De Sutter in de spits verschijnen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven