MuscleMeat

Het grote eurovisie topic

Ik vind het ook wel een chill nummer :woot:

valt me niks tegen. stuk betere muziek als de crap die ik emt eurovisie songfestival associeer

Jup, kan er mee door.

Hoe gaat jullie (NL) nummer?

Het beruchte shala lie shala la lied :roflol:

Lekkere mokkels die van Finland

Ik genoot van het Nederlandse enthousiasme vanwege het doorstoten van België.

sieneke, bij voorbaat kansloos....

wat een depressieve crap, een melig janknummer waarvan er dertien in een dozijn gaan... echt top... zucht
achja, zal het vast goed doen bij tienermeisjes, oma's, homo's en ander hersendood gepeupel. zolang ik dat mietje zijn schijtnummer maar niet teveel hoef te aanhoren op de radio, maar ik vrees ervoor...

Och weer dat faalfestival, benieuwd hoe hard iedereen nu weer gaat falen. Geweldige muziek ook altijd daar :thumbs:

wat een depressieve crap, een melig janknummer waarvan er dertien in een dozijn gaan... echt top... zucht
achja, zal het vast goed doen bij tienermeisjes, oma's, homo's en ander hersendood gepeupel. zolang ik dat mietje zijn schijtnummer maar niet teveel hoef te aanhoren op de radio, maar ik vrees ervoor...
Toevallig speelt er iemand (jazz)gitaar in mijn familie (vrij gevorderd) en die zegt dat die vent echt shit gitaar kan spelen. En ook alleen en beetje kan zingen als het niet te luid of moeilijk is, tja.

Och weer dat faalfestival, benieuwd hoe hard iedereen nu weer gaat falen. Geweldige muziek ook altijd daar :thumbs:

Toevallig speelt er iemand (jazz)gitaar in mijn familie (vrij gevorderd) en die zegt dat die vent echt shit gitaar kan spelen. En ook alleen en beetje kan zingen als het niet te luid of moeilijk is, tja.

Jazz en pop zijn 2 compleet verschillende dingen om op de gitaar te spelen en niet echt te vergelijken lijkt me.

ik snap sowieso niet dat ze denken dat sineke ook maar een kans maakt

Wat ik niet begrijp, nederland heeft echt wel talenten ( kijk naar Jaap van de X-Factor, kerel zingt de sterren van de hemel ). Maar wat sturen we? Een "schattig" meisje met een liedje wat het misschien goed doet bij zwakzinnige, maar dit is gewoon niet serieus te nemen...

Sieneke is echt een lekkere meid. Ik hoop dat ze morgen een beetje geile kleding aan heeft want dan kan ze wel ver komen. :wanker:

faallali faallala faal faal

komt nederland met een of andere boerenmeid met een EO nummertje. daar zitten ze in olso op te wachten..... /facepalm

Ik zit hier met plaatsvervangende schaamte :o

faallali faallala faal faal

komt nederland met een of andere boerenmeid met een EO nummertje. daar zitten ze in olso op te wachten..... /facepalm
Triest he en het ergste is dat Vader abraham er ook niet is :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

O wacht laat u'm een dubbelen hernia krijgen :mad:

Terug
Naar boven