Binnu
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 172
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toevallig speelt er iemand (jazz)gitaar in mijn familie (vrij gevorderd) en die zegt dat die vent echt shit gitaar kan spelen. En ook alleen en beetje kan zingen als het niet te luid of moeilijk is, tja.wat een depressieve crap, een melig janknummer waarvan er dertien in een dozijn gaan... echt top... zucht
achja, zal het vast goed doen bij tienermeisjes, oma's, homo's en ander hersendood gepeupel. zolang ik dat mietje zijn schijtnummer maar niet teveel hoef te aanhoren op de radio, maar ik vrees ervoor...
Och weer dat faalfestival, benieuwd hoe hard iedereen nu weer gaat falen. Geweldige muziek ook altijd daar
Toevallig speelt er iemand (jazz)gitaar in mijn familie (vrij gevorderd) en die zegt dat die vent echt shit gitaar kan spelen. En ook alleen en beetje kan zingen als het niet te luid of moeilijk is, tja.
Dubbel en dwars !
Triest he en het ergste is dat Vader abraham er ook niet isfaallali faallala faal faal
komt nederland met een of andere boerenmeid met een EO nummertje. daar zitten ze in olso op te wachten..... /facepalm