AndroidHealthClinic

Het grote eurovisie topic

Vroeger had je echt songs die eruit sprongen, waarvan je meteen aanvoelde dat het klasse was. Wat we hier gehoord hebben is gewoon 12-in-een-dozijn popmuziek dat je niet eens zou opmerken als je het hoorde op de radio. En dan nog niet origineel maar eigenlijk gekopieerd van artiesten die op dit moment populair zijn. Een Duitse met een plat Brits dialect? Give me a break, gaat nergens meer over zo.

Er waren idd nog een pak die erger waren. Moet ook toegeven dat hij wel een sterke prestatie heeft neergezet vnv.

Btw, wat een vreselijke heksenstem heeft die Lena eig. :o
Haha, dat was het eerste wat me opviel, irritante k*tstem.

@Big-T, dus als ik het goed begrijp, ben je geen fan van eurosong.:D
Is eigenlijk mijn eerste keer dat ik dit volgde, interesseert mij ook niet echt.

@ naturell: ben sowieso geen fan van moderne popmuziek, maar zelfs daar zit af en toe toch iets tussen wat je als mooi kan bestempelen. Oudere winnende eurosong nummers hadden ook altijd wel wat, tegenwoordig is het niks meer.

tja, tegenwoordig moet het een grote show zijn met veel tirelantijntjes. Lijkt wel of ze zich daar meer op concentreren dan op het lied zelf.

komop jongens, eurosong is nu eenmaal kitch en show, en is dit altijd al geweest. Als je het in zijn context beziet valt er zeker van te genieten
Persoonlijk vind ik het met die oostblok input ook stukken interessanter, ik krijg er gewaltijd een vakantiegevoel van.

Blijkbaar is iedereen gevallen voor haar onschuldige onbezonnen, speelse en gekke manier van dansen.
.

dat is nu de 2e kee dat je erover begint. De 1e keer wou ik niet reageren maar nu..

wtf dansen!!! :rolleyes:

jij wordt waarschijnlijk ook nog eens enorm opgewonden van een keffer die rondhuppelt. Dit lijkt toch nergens op, net als haar belachelijk brits accent.

laat ik mijn punt duidelijk maken:

http://www.youtube.com/watch?v=mh3hj9-J76Y&feature=related

:p

Laatst bewerkt:
dat is nu de 2e kee dat je erover begint. De 1e keer wou ik niet reageren maar nu..

wtf dansen!!! :rolleyes:

jij wordt waarschijnlijk ook nog eens enorm opgewonden van een keffer die rondhuppelt. Dit lijkt toch nergens op, net als haar belachelijk brits accent.

laat ik mijn punt duidelijk maken:

http://www.youtube.com/watch?v=mh3hj9-J76Y&feature=related

:p

:roflol::roflol:

Ach ja, weet ook niet wat het is, vind die manier van vrij dansen, onbeholpen bewegen op de muziek nu net iets geils hebben.

Terug
Naar boven